conte Napisano Wrzesień 5, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 5, 2007 witam!mam problem z nagrywarką (optiarc DVD RW AD-7540A) niedawno była wymieniana. na początku użytkowania nie było problemu z nagrywaniem płyt,a teraz przy dvd-R - płyta się nagrywa (2xdłużej,ale nagrywa). Gdy nagram płyte,otwieram-wszystkie foldery pokazują się,że są nagrane. ale gdy próbuje np. odtworzyc z niej film - komputer się zacina. Musze wtedy albo soft reset,albo reset zeby coś ruszyło. uprzedzam,ze nie znam się na komputerach,ale w miare możliwości odpowiem na wszystkie pytania. POMOCY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Wrzesień 5, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 5, 2007 Napisz co to znaczy, że "była wymieniana". Jakieś uszkodzenie nagrywarki? Może i tym razem trzeba wymienić? No i napisz, która Fedora, jaki kernel, w jakim programie odtwarzasz, jaki film (DVD, XivD, inne...) itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conte Napisano Wrzesień 5, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 5, 2007 dziękuje,problem rozwiązany;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Wrzesień 5, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 5, 2007 Warto by napisać co było. Ktoś jeszcze może mieć taki sam problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mahoń Napisano Styczeń 2, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 2, 2008 mam ten sam problem i nei wiem co zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Styczeń 3, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 3, 2008 mam ten sam problem i nei wiem co zrobic Pewnie to samo co kolega conte, który niestety ma w nosie problemy innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...