gre-gor1 Napisano Wrzesień 12, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 12, 2007 Witam. Jestem świeżym użytkownikiem Fedora 7. Moja przygoda z Linuksem dopiero się zaczyna więc jestem w tym jeszcze zielony. :lammer: Mam problem z napędem CD w moim laptopie. Odczytuje on bez problemu płyty DVD ale nie chce odczytać płyt CD. Wyskakuje mi komunikat "There is probably no media in the drive". Prosze o pomoc bardziej doświadczonych użytkowników! Z góry dziekuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Wrzesień 12, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 12, 2007 Wszystkie CD czy tylko jakis jeden? Może jest uszkodzony. A może to jest płyta audio? Płyt audio się nie montuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gre-gor1 Napisano Wrzesień 13, 2007 Autor Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 13, 2007 Nie czyta żadnych płyt CD. Próbowałem płyty z muzyka, z filmami, z dokumentami i żadnej nie widział. A DVD bez problemu. Nie wiem co jest grane. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Wrzesień 13, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 13, 2007 A masz może poza linuksem zainstalowany "inny wiodący system"? Problem jest tylko w linuksie czy w windach też? Bo może to kwestia napędu. Napisz może od razu co do tej pory zrobiłeś, bo ciągnę Cię za język i możemy sobie jeszcze miesiąc tak gadać. To powinno pomóc http://rtfm.killfile.pl/#precyzja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...