Skocz do zawartości

Problem Fedora 7 Na Amilopro V3515

krzysiek_beginner

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

To jest mój pierwszy post na tym forum więc proszę o zrozumienie i pomoc :) . Jestem jak narazie laikiem jeżeli chodzi o Fedora i ogólnie o dystrybucję LINUX. Jedna postanowiłem to zmienić i zainstalowałem u siebie na laptopie (FujitsuSiemens AmiloPRO v3515) Fedore 7 (v. 2.6.20-2925.9.fc7xen) oraz mam jeszcze Windows'a XP SP2. Postanowiłem zacząć niejako od zera i po kolei uczyć się obsługi (_linux'a_ → Linuksa) ORT.

No i tak:

1. Pierwszym problem na początku jaki napotkałem to to, że chciałem aby linux widział partycje Windy(NTFS). I tak:

z poziomu (_root'a_ → roota) ORT w terminalu wpisałem: rm /usr/share/hal/fdi/policy/10osvendor/99-redhat-storage-policy-fixed-drives.fdi . No niestety po ponownym uruchomieniu partycji ntfs nie ma...

2. Drugim problemem jaki napotkałem była instalacja karty dźwiękowej. Jak ją zainstalować?:/

3. Jak narazie trzecim problemem jest instalacja karty Wifi... Tak samo jak wyzej... Nie mam pojęcia jak ją skonfigurować...

Proszę o pomoc:)

1. Pierwszym problem na początku jaki napotkałem to to, że chciałem aby linux widział partycje Windy(NTFS). I tak:

z poziomu (_root'a_ → roota) ORT w terminalu wpisałem: rm /usr/share/hal/fdi/policy/10osvendor/99-redhat-storage-policy-fixed-drives.fdi . No niestety po ponownym uruchomieniu partycji ntfs nie ma...

A podmontowałeś? Wykonałeś wpisy w /etc/fstab? Może na początek pocztaj http://poradnik.fedora.pl

2. Drugim problemem jaki napotkałem była instalacja karty dźwiękowej. Jak ją zainstalować?:/
Poprawnie? :rolleyes:http://rtfm.killfile.pl/#precyzja

3. Jak narazie trzecim problemem jest instalacja karty Wifi... Tak samo jak wyzej...
"Tak samo jak wyżej" ;)

Opisz dokładnie, to na pewno ktoś pomoże.