krzysiek_beginner Napisano Wrzesień 16, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 16, 2007 Witam. To jest mój pierwszy post na tym forum więc proszę o zrozumienie i pomoc . Jestem jak narazie laikiem jeżeli chodzi o Fedora i ogólnie o dystrybucję LINUX. Jedna postanowiłem to zmienić i zainstalowałem u siebie na laptopie (FujitsuSiemens AmiloPRO v3515) Fedore 7 (v. 2.6.20-2925.9.fc7xen) oraz mam jeszcze Windows'a XP SP2. Postanowiłem zacząć niejako od zera i po kolei uczyć się obsługi (_linux'a_ → Linuksa) ORT. No i tak: 1. Pierwszym problem na początku jaki napotkałem to to, że chciałem aby linux widział partycje Windy(NTFS). I tak: z poziomu (_root'a_ → roota) ORT w terminalu wpisałem: rm /usr/share/hal/fdi/policy/10osvendor/99-redhat-storage-policy-fixed-drives.fdi . No niestety po ponownym uruchomieniu partycji ntfs nie ma... 2. Drugim problemem jaki napotkałem była instalacja karty dźwiękowej. Jak ją zainstalować?:/ 3. Jak narazie trzecim problemem jest instalacja karty Wifi... Tak samo jak wyzej... Nie mam pojęcia jak ją skonfigurować... Proszę o pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...