gre-gor1 Napisano Wrzesień 24, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 24, 2007 Witam. Mam pytanie. Czy ktoś instalował już kartę WLAN Edimax EW-7108Pcg? Bo ja mam z tym problemy. Jestem początkującym użytkownikiem Linuksa. Kożystam z Fedora 7. Instaluje kartę zgodnie z instrukcjami producenta ale w momencię jak wpisuje "make all" wyświetla mi się błąd: "make -C /lib/modules/2.6.22.5-76.fc7/build SUBDIRS=/root/IS_Linux_STA_6x_D_1.1.1.0/Module modules /usr/src/kernels/2.6.22.5-76.fc7-i686/scripts/gcc-version.sh: line 11: gcc: command not found /usr/src/kernels/2.6.22.5-76.fc7-i686/scripts/gcc-version.sh: line 12: gcc: command not found make[1]: gcc: Polecenie nie znalezione make[1]: Wejście do katalogu `/usr/src/kernels/2.6.22.5-76.fc7-i686' CC [M] /root/IS_Linux_STA_6x_D_1.1.1.0/Module/rtmp_main.o /bin/sh: gcc: command not found make[2]: *** [/root/IS_Linux_STA_6x_D_1.1.1.0/Module/rtmp_main.o] Błąd 127 make[1]: *** [_module_/root/IS_Linux_STA_6x_D_1.1.1.0/Module] Błąd 2 make[1]: Opuszczenie katalogu `/usr/src/kernels/2.6.22.5-76.fc7-i686' make: *** [all] Błąd 2" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Wrzesień 24, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 24, 2007 make[1]: gcc: Polecenie nie znalezione ... /bin/sh: gcc: command not found To takie dosyć czytelne chyba? I w dwóch językach nawet Sprawdź czy masz zainstalowany kompilator gcc - z błędu wynika, że raczej nie masz, więc wystarczy doinstalować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...