Skocz do zawartości

Instalacja Fedora Core 6

kjuik1

Rekomendowane odpowiedzi

dla jasności jestem zielony w temacie i nic dziwnego że (_odrazu_ → od razu) ORT mam problem

więc, zainstalowałem fedore na laptopie hp compaq 6715

to jest wersja os-u pod 32 bitowy procesor a ja mam tam turiona x2 64

pierwsze pytanie czy to (_wogóle_ → w ogóle) ORT może jakoś działać?

utworzylem (_urzytkownika_ → użytkownika) ORT i nie wiem co dalej

chciałem zrezygnować ale nie wiedzieć czemu nie mogę zainstalować ponownie windowsa noże to taki omen

próbowałem na różnych płytach i dochodzi do momentu w którym instalator sprawdza konfigurację sprzętową komputera wyświetla czarny ekran i koniec ale nie o tym mowa

ból jest taki że tkwie teraz w martwym punkcie

nie moge skonfigurować fedory i przeinstalować windowsa

jak ktoś potrafi to proszę o pomoc

Ja ci doradze tylko tyle ; z problemami jak zainstalowac windows zwróć sie na jakies forum windowsowe :angry: A po 2-gie ; najprawdopodobniej uległa uszkodzeniu tablica partycji na dysku w twoim kompie !!

Najlepiej jest wg mnie uzyc teraz jakies "live cd" i przy pomocy programu do partycjonowania usunąć całkowicie tablice partycji z dysku a nastepnie przystapic od nowa do instalacji windowsa na casłkowicie opróżnionym dysku :ph34r:

• 3 weeks later...

Mam pytanie odnośnie instalacji Fedora Core 6. Obraz płyty DVD został ściągnięty ze strony internetowej. Wszystko poszło gładko do momentu instalacji. Nagrano obraz płyty i dodatkowo samego boota na CD. Po zrestartowaniu komputera płyta z bootem zaczęła się bootować, rozpoczęła się instalacja, wybrano język, układ kalwiatury, a później włożono płytę z obrazem Fedora (bo wyświtlił się komunikat), ale jej nie wykryło.

Wątpię, żeby to była wina płyty, bo obie płyty nagrywano identycznie (oczywiście cały obraz Fedora na DVD, a boot na CD). Co zrobić, żeby Fedora ruszyła?

Nagrano obraz płyty i dodatkowo samego boota na CD.