jwest Napisano Listopad 11, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 11, 2007 Jestem całkowicie zielony w linux-ie więc proszę o wyrozumiałość ściągnąłem wersje Gnome Media bodajże i nagrałem ją na pendriva ale nei chce sięz niego botować :/ w obrazie są 2 foldery a w nich jeszcze jakieśobrazy więc nie mam pojęcia co zrobić (mój komputer obsługuje botowanie z pendrive:) ) Bardzo proszęo pomoc, chcę się przesiąść na (_linuxa_ → Linuksa) ORT bo windows doprowadza mnie do szału (chyba mnie rozumiecie ) Z góry dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tobiasz Dziubiński Napisano Grudzień 19, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 19, 2007 Jestes pod MS? Jak tak to ja zrobilem tak: W Nero jest opcja wypal na dysk. Bierzez to i wypalasz fedorke ale tylko jeden z tych plikow wtedy na plyte wgra sie iso bo z tego co pamietam to jeden z tych plikow to bedzie plyta ratujaca system a drugi instalka... SPRUBOJ!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Grudzień 19, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 19, 2007 ściągnąłem wersje Gnome Media bodajżeNapisz może dokładnie co ściągnąłeś a nie "bodajże". Jak nie wiesz dokładnie co, to podaj link do miejsca, z którego ściągałeś. gnome-media to jeden z pakietów Fedory, więc nie bardzo rozumiem co ściągnąłeś. i nagrałem ją na pendrivaNa pendrive'a nagrywa się nieco inaczej niż na płytę, więc może opisz dokładniej jak to zrobiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borzole Napisano Grudzień 20, 2007 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 20, 2007 cholera nigdy nie próbowałem, ale nawet z F7 nagrać LiveCD F8 na USB to trochę roboty: http://fedoraproject.org/wiki/FedoraLiveCD/USBHowTo choć nie wiem czy ci się to na coś przyda skoro startujesz z Windows Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...