Lary666 Napisano Luty 27, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Luty 27, 2008 Witam. W tej sprawie jestem laikiem całkowitym. Do rzeczy, dziś dokonałem zakupu laptopa i już pojawił się problem z internetem. Korzystam z sieci LAN i do każdego IP jest przypisany adres fizyczny. Przepisałem takowy adres z kompa na którym bylem dotychczas do laptopa. Ale neta jak nie było tak nie ma. szukałem na forum itd. ale nic nie znalazłem co by mi pomogło. Za pomoc dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Luty 27, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Luty 27, 2008 Przepisałem takowy adres z kompa na którym bylem dotychczas do laptopa.A jak to konkretnie zrobiłeś? Jaki laptop? Jaka karta sieciowa? Fedorę masz 8 czy wcześniejszą? Jak wyglada wyjście polecenia ifconfig? a co masz w pliku /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-<nazwa-twojego-interfejsu>? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matlas Napisano Luty 27, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Luty 27, 2008 A jak ten adres MAC ustawiłes? Jakby co w pliku /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-<nazwa-twojego-interfejsu>? wpisujesz MACADDR=twojmacdoneta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...