dioob Napisano Marzec 2, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 2, 2008 witam wszystkich! po przeczytaniu kilku postów muszę uprzedzić że jestem zupełnym laikiem w sprawach komputera ale potrzebuję pomocy i postanowiłem napisać. Proszę o radę. Mam urządzenie wielofunkcyjne lexmark x2500. Kilka dni temu chciałem coś wydrukować i pojawił się komunikat o następującej treści: "nieobsługiwany nabój.zainstalowany nabój jest niezgodny z używaną drukarką..." Nadmieniam jednak, ze naboje są oryginalne, od momentu kupna drukarki nie wymieniane. Nie było żadnych komunikatów ze tusz się kończy, podczas ostatniego drukowania rysunek pokazywał połowę tuszu czarnego i 3/4 kolorowego.nie da się nic wydrukować, nawet na kolorowo. instalowałem ją po raz drugi, robiłem co w mojej mocy i nic nie pomogło!proszę o radę! może ktoś miał podobny problem? Z góry dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dj_oko Napisano Marzec 2, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 2, 2008 Jakim cudem uzyskałeś taki komunikat!? Jaki program ci to wywalił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioob Napisano Marzec 2, 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano Marzec 2, 2008 Jakim cudem uzyskałeś taki komunikat!? Jaki program ci to wywalił? nic innego jak program dołączony do drukarki Lexmark 2500 Series tzn Lexmark Imaging Studio. Proszę o radę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi1981 Napisano Marzec 3, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 3, 2008 a czy to czasem nie jest oprogramowanie pod windowsa ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...