Miisha Napisano Kwiecień 1, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 1, 2008 Witajcie ! Od kilku dni jestem użytkownikiem Fedory 8, od samego początku mam strasznie problemy z instalacją karty graficznej jaką jest: nVidia 8600 Gt. Próbowałem już instaliować sterowniki ze strony nvidia.com, z repozytoriów livna, ale nic nie działa... podczas uruchamiana się systemu wyskakuje takie cos: nvidia.ko for kernel 2.6.21.7-3 is not found, nie działa polecenie nvidia-config-display-enable wersja kernela: 2.6.21.7-3.fc8xen Drugi problem polega na instalacji drukarki Canon mp110, na www.openprinting.org niby pisze, że pomogą sterowniki od PIXIMY IP1500, ale jakie to ma przełożenie w praktyce ? Pozdrawiam i proszę o możliwie szybką pomoc, ponieważ zupełnie nie wiem co robić... podkreślam, że jestem laikiem, szukam, czytam, googluję... niestety poległem i postanowiłem napisać tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exbros Napisano Kwiecień 1, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 1, 2008 Jednym zdaniem - zmien kernela na wersje nie-xen i dopiero wtedy walcz z nvidia. Jesli potrzebujesz instrukcji krok po kroku to pokaz rpm -qa | grep kernel | sort cat /boot/grub/grub.conf wydane w terminalu jako root, czyli po zalogowaniu sie przez su - (s, u, spacja, kreska/minus)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...