jwest Napisano Maj 13, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Maj 13, 2008 Założyłem nowy temat ponieważ sprawa jest dla mnie naprawdę nie cierpiąca zwłoki :/ Potrzebuję wręcz natychmiast programu do montowania wideo (Kino i Avidemux odpadają :/ ). Potrzebne mi jest coś na miarę Windows (przepraszam za używanie nie cenzuralnych słów ) Movie Maker. Wprogrami tym musi dać się zmontować kawałki fimów zdjęcia i muzykę a dodatkowo ważne dla mnie było by, żeby program był w paczce RPM bo nie mam doświadczenia w kompilowaniu źródeł a sprawa naprawdę nagli :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borzole Napisano Maj 13, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Maj 13, 2008 może coś sobie wybierzesz http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_video_editing_software *edit tak patrząc na to co ma UbuntuStudio, to możesz spróbować jeszcze: - pitivi (jest w repo) - cinelerra (znajdziesz paczkę na liście w repo freshrpms.net) a ponieważ wine się całkiem ostatnio rozwinęło, to mógłbyś spróbować jakiegoś M$ Win jeśli nic ci nie podpasuje, może zadziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matlas Napisano Maj 13, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Maj 13, 2008 W sumie pod Linuksem nic ciekawego nie ma w tej dziedzinie. Wszystko jest bardzo niestabilne i nie da sie tego uzywac:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jwest Napisano Maj 14, 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano Maj 14, 2008 Prze próbie instalacji cinelerri wyskoczył mi następujący błąd: Missing Dependency: libx264.so.58 is needed by package cinelerra A ten drugi program który proponowałeś nadaje się tylko do składania samego wideo a muzyki i zdjęć już nie podłożysz :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...