sanvice Napisano Październik 14, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Październik 14, 2008 Witam, Gram sporo w grę Counter-Strike i max. moje fps sięga 100. Gdy biegam normalnie to 30-60, a gdy patrze na środek mapy 9-18 fps. Ma ktoś jakis sposób by zwiększyc ilosc fps? Karta graficzna: RADEON 9250/9200 Series AGP Internal DAC (400MHz) 128MB Komputer: Intel Celeron 2.80GHz 1,25 GB RAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maiKel Napisano Październik 14, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Październik 14, 2008 nowy komputer... wraz z nowymi aktualizacjami coraz bardziej rosną i wymagania, ale możesz 'pogooglać' () za konkretnymi ustawieniami do samego cs`a które mógł byś wstawić sobie do konfiga, dzięki takiemu rozwiązaniu zyskasz fps`y kosztem jakości, tzn mniej szczegółów detali cieni itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moorray Napisano Październik 14, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Październik 14, 2008 Witam, powiedz nam proszę jakiego systemu operacyjnego używasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morsik Napisano Październik 15, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Październik 15, 2008 Pokaż zawartość pliku /etc/X11/xorg.conf oraz wyjście polecenia glxinfo | grep direct . Oraz jakiej wersji Fedory używasz. Próbowałeś instalować zamknięte sterowniki ATI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanvice Napisano Październik 16, 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano Październik 16, 2008 @mooray Windows XP ;d Wiem, że to forum o jakimś innym systemie, ale myślałem, że uzyskam odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LenoX Napisano Październik 16, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Październik 16, 2008 Ja u siebie poprawiłem ilość FPS w C.S. (moge się podzielic GG751600) Pod XP chodzi mi to przyzwoicie 60-100 FPS (limit 100 FPS można odblokować ). Pod Fedorą 9 ...marnie 20 do 50 FPS. Przez to muszę tolerować Winowsa na dysku ;-(. Proszę o pomoc, o to szczegóły: Nvidia GeForce 6100 ? zintegorwana FC9 Gnome Sterowniki Nvidi ściągane i instalowane z ręki system regularne updatowany po wpisaniu: glxinfo name of display: :0.0 display: :0 screen: 0 direct rendering: Yes server glx vendor string: NVIDIA Corporation server glx version string: 1.4 server glx extensions: GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_ARB_multisample, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float client glx vendor string: NVIDIA Corporation client glx version string: 1.4 client glx extensions: GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync, GLX_NV_swap_group, GLX_NV_video_out, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_swap_control, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float, GLX_EXT_fbconfig_packed_float, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_framebuffer_sRGB, GLX_NV_present_video GLX version: 1.3 GLX extensions: GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_ARB_multisample, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float, GLX_ARB_get_proc_address OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation OpenGL renderer string: GeForce 6100/PCI/SSE2 OpenGL version string: 2.1.2 NVIDIA 173.14.12 OpenGL extensions: GL_ARB_color_buffer_float, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_program_shadow, GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_half_float_pixel, GL_ARB_imaging, GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_pixel_buffer_object, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shadow, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100, GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float, GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_non_power_of_two, GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_float, GL_ATI_texture_mirror_once, GL_S3_s3tc, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_Cg_shader, GL_EXT_depth_bounds_test, GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit, GL_EXT_framebuffer_multisample, GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_gpu_program_parameters, GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_two_side, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic, GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_timer_query, GL_EXT_vertex_array, GL_IBM_rasterpos_clip, GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square, GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_depth_clamp, GL_NV_fence, GL_NV_float_buffer, GL_NV_fog_distance, GL_NV_fragment_program, GL_NV_fragment_program_option, GL_NV_fragment_program2, GL_NV_framebuffer_multisample_coverage, GL_NV_half_float, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_multisample_filter_hint, GL_NV_occlusion_query, GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite, GL_NV_primitive_restart, GL_NV_register_combiners, GL_NV_register_combiners2, GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_compression_vtc, GL_NV_texture_env_combine4, GL_NV_texture_expand_normal, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_texture_shader, GL_NV_texture_shader2, GL_NV_texture_shader3, GL_NV_vertex_array_range, GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_program, GL_NV_vertex_program1_1, GL_NV_vertex_program2, GL_NV_vertex_program2_option, GL_NV_vertex_program3, GL_NVX_conditional_render, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow, GL_SUN_slice_accum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi1981 Napisano Październik 17, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Październik 17, 2008 Obawiam się że w tym przypadku niewiele się da zrobić, jako że wszystko zależy od sterowników nvidii. Można próbować bawić się różnymi opcjami w xorg.conf, trochę może pomóc, ale na jakiś super przyros wydajności bym nie liczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morsik Napisano Październik 17, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Październik 17, 2008 Windows XP ;d Wiem, że to forum o jakimś innym systemie, ale myślałem, że uzyskam odpowiedź. HEJ! Nie "jakiś inny" tylko Fedora! Nie bluźnij mi tutaj! Zadzwoń do Microsoftu skoro zapłaciłeś, ale normalnie to kwestia tego czy ściągnąłeś sterowniki ze strony. Pozatym skoro widzisz, że to nie forum Łindołsowe, to dlaczego piszesz tu, a nie na takim o "jakimś innym systemie" (w domyśle: Windows...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LenoX Napisano Październik 18, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Październik 18, 2008 ....Zatem, w X11 w xorg.conf dodałem: Option "PixmapCacheSize" "1000000" Option "AllowSHMPixmaps" "0" Po starcie Xów wpisałem w terminalu: nvidia-settings -a InitialPixmapPlacement=2 -a GlyphCache=1 Wyraźnie pomogło, ale i tak klatkuje przy wybuchu granatów. Oto źródło wiedzy: http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=118088 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Subaru Napisano Grudzień 2, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 2, 2008 Przede wszystkim zalecałbym kmod-nvidia a nie paczkę ze strony nVidia... Druga sprawa, żadnych "jakiś inny" systemów bo wystrzelam jak....no-wiecie-co (nie napiszę bezpośrednio bo mnie zgarną próbując udowodnić to i owo) CS i klatkuje??? To ciekawe bowiem mam informacje, że to ponoć właśnie CS działa LEPIEJ pod Linux niżeli Windows Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się