Skocz do zawartości

Mało Fps


sanvice

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Gram sporo w grę Counter-Strike i max. moje fps sięga 100. Gdy biegam normalnie to 30-60, a gdy patrze na środek mapy 9-18 fps. Ma ktoś jakis sposób by zwiększyc ilosc fps?

 

Karta graficzna:

RADEON 9250/9200 Series AGP

Internal DAC (400MHz)

128MB

 

Komputer:

 

Intel Celeron 2.80GHz

1,25 GB RAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy komputer... wraz z nowymi aktualizacjami coraz bardziej rosną i wymagania, ale możesz 'pogooglać' (:P) za konkretnymi ustawieniami do samego cs`a które mógł byś wstawić sobie do konfiga, dzięki takiemu rozwiązaniu zyskasz fps`y kosztem jakości, tzn mniej szczegółów detali cieni itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie poprawiłem ilość FPS w C.S. (moge się podzielic GG751600) Pod XP chodzi mi to przyzwoicie 60-100 FPS (limit 100 FPS można odblokować ).

Pod Fedorą 9 ...marnie 20 do 50 FPS. Przez to muszę tolerować Winowsa na dysku ;-(.

 

Proszę o pomoc, o to szczegóły:

Nvidia GeForce 6100 ? zintegorwana

FC9

Gnome

Sterowniki Nvidi ściągane i instalowane z ręki

system regularne updatowany

 

po wpisaniu: glxinfo

 

name of display: :0.0

display: :0  screen: 0

direct rendering: Yes

server glx vendor string: NVIDIA Corporation

server glx version string: 1.4

server glx extensions:

   GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig, 

   GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control, 

   GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_ARB_multisample, GLX_NV_float_buffer, 

   GLX_ARB_fbconfig_float

client glx vendor string: NVIDIA Corporation

client glx version string: 1.4

client glx extensions:

   GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, 

   GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync, 

   GLX_NV_swap_group, GLX_NV_video_out, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, 

   GLX_SGI_swap_control, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float, 

   GLX_EXT_fbconfig_packed_float, GLX_EXT_texture_from_pixmap, 

   GLX_EXT_framebuffer_sRGB, GLX_NV_present_video

GLX version: 1.3

GLX extensions:

   GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig, 

   GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control, 

   GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_ARB_multisample, GLX_NV_float_buffer, 

   GLX_ARB_fbconfig_float, GLX_ARB_get_proc_address

OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation

OpenGL renderer string: GeForce 6100/PCI/SSE2

OpenGL version string: 2.1.2 NVIDIA 173.14.12

OpenGL extensions:

   GL_ARB_color_buffer_float, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, 

   GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_program_shadow, 

   GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_half_float_pixel, GL_ARB_imaging, 

   GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, 

   GL_ARB_pixel_buffer_object, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, 

   GL_ARB_shadow, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100, 

   GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_compression, 

   GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add, 

   GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float, 

   GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_non_power_of_two, 

   GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix, 

   GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, 

   GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_float, 

   GL_ATI_texture_mirror_once, GL_S3_s3tc, GL_EXT_texture_env_add, 

   GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, 

   GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate, 

   GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_compiled_vertex_array, 

   GL_EXT_Cg_shader, GL_EXT_depth_bounds_test, GL_EXT_draw_range_elements, 

   GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit, GL_EXT_framebuffer_multisample, 

   GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_gpu_program_parameters, 

   GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_depth_stencil, 

   GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_point_parameters, 

   GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color, 

   GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs, 

   GL_EXT_stencil_two_side, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture3D, 

   GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map, 

   GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine, 

   GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic, 

   GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp, 

   GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_timer_query, 

   GL_EXT_vertex_array, GL_IBM_rasterpos_clip, 

   GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square, 

   GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_depth_clamp, GL_NV_fence, 

   GL_NV_float_buffer, GL_NV_fog_distance, GL_NV_fragment_program, 

   GL_NV_fragment_program_option, GL_NV_fragment_program2, 

   GL_NV_framebuffer_multisample_coverage, GL_NV_half_float, 

   GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_multisample_filter_hint, 

   GL_NV_occlusion_query, GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_pixel_data_range, 

   GL_NV_point_sprite, GL_NV_primitive_restart, GL_NV_register_combiners, 

   GL_NV_register_combiners2, GL_NV_texgen_reflection, 

   GL_NV_texture_compression_vtc, GL_NV_texture_env_combine4, 

   GL_NV_texture_expand_normal, GL_NV_texture_rectangle, 

   GL_NV_texture_shader, GL_NV_texture_shader2, GL_NV_texture_shader3, 

   GL_NV_vertex_array_range, GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_program, 

   GL_NV_vertex_program1_1, GL_NV_vertex_program2, 

   GL_NV_vertex_program2_option, GL_NV_vertex_program3, 

   GL_NVX_conditional_render, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_lod, 

   GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow, GL_SUN_slice_accum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Windows XP ;d Wiem, że to forum o jakimś innym systemie, ale myślałem, że uzyskam odpowiedź.

 

HEJ! :angry:

Nie "jakiś inny" tylko Fedora! Nie bluźnij mi tutaj! :P

Zadzwoń do Microsoftu skoro zapłaciłeś, ale normalnie to kwestia tego czy ściągnąłeś sterowniki ze strony.

 

Pozatym skoro widzisz, że to nie forum Łindołsowe, to dlaczego piszesz tu, a nie na takim o "jakimś innym systemie" (w domyśle: Windows...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....Zatem, w X11 w xorg.conf dodałem:

Option "PixmapCacheSize" "1000000"

Option "AllowSHMPixmaps" "0"

 

Po starcie Xów wpisałem w terminalu:

nvidia-settings -a InitialPixmapPlacement=2 -a GlyphCache=1

 

 

Wyraźnie pomogło, ale i tak klatkuje przy wybuchu granatów.

 

Oto źródło wiedzy:

http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=118088

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Przede wszystkim zalecałbym kmod-nvidia a nie paczkę ze strony nVidia...

Druga sprawa, żadnych "jakiś inny" systemów bo wystrzelam jak....no-wiecie-co (nie napiszę bezpośrednio bo mnie zgarną próbując udowodnić to i owo)

CS i klatkuje??? To ciekawe bowiem mam informacje, że to ponoć właśnie CS działa LEPIEJ pod Linux niżeli Windows

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...