Dominik137 Napisano Listopad 10, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 10, 2008 Witam, jest to mój pierwszy post na forum, proszę o wyrozumiałość. Przeszukałem google i forum ale nie znalazłem w miarę jasnej odpowiedzi na mój problem - dlatego tutaj piszę. "Namieszałem" coś w menadżerze logowania. Po ponownym uruchomieniu komputera, otrzymuje komunikat Nie można uruchomić sesji z powodu błędu wewnętrznego. a w pliku ~/.esession-errors: /etc/gdm/PreSession/Default: Registering your session with wtmp and utmp /etc/gdm/PreSession/Default: running: /usr/bin/sessreg -a -w /var/log/wtmp -u /var/run/utmp -x "/var/gdm/:0.Xservers" -h "" -1 ":0" "root" session_child_run: Nie można uruchomić /etc/X11/xinit/Xsession default Próbowałem zalogować się na różnych użytkownikach w tym na root oraz przy użyciu różnych sesji w tym awaryjnej lecz beskutecznie. Czy można to w miarę prosto i szybko naprawić? Jestem nowicjuszem jeśli chodzi o (_linux'a_ → Linuksa) ORT, proszę o wmiarę jasny opis. Dzięki za pomoc i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Listopad 10, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Listopad 10, 2008 "Namieszałem" coś w menadżerze logowania.A co konkretnie robiłeś? Bo przy takim opisie to mogę Ci tylko polecić przywrócenie systemu z backupu (lub reinstalację jeśli backupu nie posiadasz). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...