Skocz do zawartości

[fedora 9]problem Z Networkmanagerem

slavko17

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem nowy w te klocki, wiec prosze do mnie mowic jak do 5-letniego dziecka :D

Mam karte Planet WL-8303 no i jakims cudem udalo mi sie ja zainstalowac (uzylem sterownikow do redhata) bo ndiswrapper mial jakies problemy... No i wszystko jest ok ale ten nieszczesny NetworkManager sie sypie - laczy sie z siecia bezprzewodowa, chce pobrac adres sieciowy ale nie moze, po ok 30 sekundach sie rozlacza i Internet pada. Chcialem skonfigurowac adres IP recznie ale przy zapisywaniu zmian ten durny program sie wysypuje :angry: walcze z tym juz od kilku godzin, W dodatku nic nie moge zainstalowac ani usunac w Dodaj/usuń aplikacje poprostu gdy klikne na "Zainstaluj" albo "usuń" poprostu głucho - brak reakcji. Pomozcie mi bo laczenie sie z siecia bezprzewodowa co 30 sekund jest juz meczace. Zalaczam plik tory sie generuje po crashu NetworkManagera. http://www.sendspace.com/file/eviia2

Pozdrawiam :)

bo to jest normalne.
Ekhmm, dziwne pojęcie normalności :P

Nienormalne jest crashowanie sie programu
Jakiego programu? Na pewno masz stały adres a nie przez DHCP? A jeśli stały, to dlaczego nie wpisać go bezpośrednio do pliku konfiguracyjnego /etc/sysconfig/ifcfg-<nazwa interfejsu>?

Ekhmm, dziwne pojęcie normalności tongue.gif

Chyba nie :P NetworkManager wysyla do DHCP żądanie adresu IP, DHCP nie odpowiada wiec po 30 sekundach rozlacza sie z accesspointem.

Jakiego programu?

Problematyczny progs to (patrz tytul tematu) network manager. Co do IP to rzeczywiscie powinien byc przydzielony przez DHCP, ale jako ze ostatnimi czasy nie dziala poprawnie (w windows pobiera go w nieskonczonosc i net dziala) to chcialem wpisac recznie wlasnie w NetworkManagerze