daf Napisano Luty 2, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Luty 2, 2009 mam do Was pytanie. mam karte intel 950 GMA i sterownik w xorg.conf ustawiony na "intel". niestety, w odroznieniu od Windy, ten sterownik nie obsluguje pixel shadera 2.0 (tylko 1.4) i przez to nie moge sobie pograc w Europe Universalis III na Linuksie. czy warto jest instalowac sterownik ze zrodel? podobno jest lepszy. czy ma ktos doswiadczenia z tym sterownikiem? czy jest jakas mozliwosc oszukania wine zeby myslalo, ze jest inna karta graficzna niz jest w rzeczywistosci? czy kompilacja ze zrodel to umozliwia? teoretycznie powinna przez modyfikacje pliku konfiguracyjnego, ale moze jest inny sposob. wole spytac, bo nie chcialbym sobie zbabrac systemu a ktos moze miec lepszy pomysl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qmic Napisano Luty 3, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Luty 3, 2009 Dołączam się do pytania, bo w ogóle Compiz mi na tym dziwnie działa i się wykrzacza co zaburza moje poczucie zajebistości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adios Napisano Luty 4, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Luty 4, 2009 Co do sterowników nic chyba nie wymyślę, ale dodam coś od siebie. Paradox nieźle przesadził z tym PS2, nie mam pojęcia gdzie ta gra wykorzystuje te efekty. Grę można oszukać jakimiś programikami, ale tekstur nie uświadczysz... co zaburza moje poczucie zajebistości. I'm so confused... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daf Napisano Luty 4, 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 4, 2009 Paradox nieźle przesadził z tym PS2, nie mam pojęcia gdzie ta gra wykorzystuje te efekty. Grę można oszukać jakimiś programikami, ale tekstur nie uświadczysz... no niestety. gra generalnie dziala ok na 950 tylko bez mapy politycznej. lepsze to niz nic. denerwuje mnie tylko to, ze stery dla Windy sa duzo lepsze od tych na Linuksa. smutne. dla przykladu, fragment loga gry na Windzie: Kernel Release[graphicssettings.cpp:300]: MaxSimultaneousTextures: 8 Kernel Release[graphicssettings.cpp:301]: MaxVertexBlendMatrices: 4 Kernel Release[graphicssettings.cpp:302]: MaxVertexBlendMatrixIndex: 255 Kernel Release[graphicssettings.cpp:304]: MaxSimultaneousTextures: 8 Kernel Release[graphicssettings.cpp:305]: MaxTextureBlendStages: 8 Kernel Release[graphicssettings.cpp:306]: Support for Anisotropic filtering found. Kernel Release[graphicssettings.cpp:309]: Max Anisotropic filtering: 4 Kernel Release[graphicssettings.cpp:310]: Anisotropic filtering set to: 0 Kernel Release[graphicssettings.cpp:314]: Vertex Shader version: 3.0 Kernel Release[graphicssettings.cpp:319]: Pixel Shader version: 2.0 na Linuksie: Kernel Release[graphicssettings.cpp:300]: MaxSimultaneousTextures: 8 Kernel Release[graphicssettings.cpp:301]: MaxVertexBlendMatrices: 0 Kernel Release[graphicssettings.cpp:302]: MaxVertexBlendMatrixIndex: 0 Kernel Release[graphicssettings.cpp:304]: MaxSimultaneousTextures: 8 Kernel Release[graphicssettings.cpp:305]: MaxTextureBlendStages: 8 Kernel Release[graphicssettings.cpp:306]: Support for Anisotropic filtering found. Kernel Release[graphicssettings.cpp:309]: Max Anisotropic filtering: 2 Kernel Release[graphicssettings.cpp:310]: Anisotropic filtering set to: 0 Kernel Release[graphicssettings.cpp:314]: Vertex Shader version: 1.1 Kernel Release[graphicssettings.cpp:319]: Pixel Shader version: 1.4 i nic nie moge poradzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thof Napisano Luty 7, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Luty 7, 2009 Już kiedyś pisałem, że można zrobić downgrade do najnowszego sterownika dla F9. Jakiegoś super skoku wydajności nie ma, ale na płynne działanie compiza i quake (60fps, gdzie wcześniej było ok 15fpsów) wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daf Napisano Luty 7, 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 7, 2009 Już kiedyś pisałem, że można zrobić downgrade do najnowszego sterownika dla F9. Jakiegoś super skoku wydajności nie ma, ale na płynne działanie compiza i quake (60fps, gdzie wcześniej było ok 15fpsów) wystarczy. thof, ale tu nie do konca mi chodzi o polepszenie wydajnosci. chcialbym po prostu przekonac wine i Fedore o tym, ze ta karta ma software'owe wsparcie dla PS 2.0 ktore jest mi potrzebne do odpalenia gry. na F9 niestety z tego co pamietam, ta gra tez nie chodzila. generalnie na wydajnosc nie narzekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się