ar4s_pl Napisano Kwiecień 14, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 14, 2009 Witam! Jestem początkującym userem Linuksa. Po dzisiejszej aktualizacji systemu komendą yum update zaktualizowane zostały m.in. sterowniki od grafiki. Po restarcie system ładuje się do momentu kiedy powinien włączyć się tryb graficzny. Potem ekran miga przez kilka sekund i zostaje black screen Można w jakiś sposób przywrócić stary albo odinstalować aktualny sterownik? Z góry dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
96th Napisano Kwiecień 14, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 14, 2009 Możesz tam coś wpisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Kwiecień 14, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 14, 2009 Zacznijmy od pytania: jaką masz kartę grafiki i jakie sterowniki zostały zaktualizowane. Znajoma wróżka mi mówiła, że chodzi o F10, ale może potwierdź, że się nie myli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar4s_pl Napisano Kwiecień 14, 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 14, 2009 o przepraszam zapomniałem o konfiguracji sprzętowej:) mam zainstalowaną F10 na laptopie z kartą Radeon HD 3470 sterowniki fglrx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...