Skocz do zawartości

Efekty Graficzne W Fedorze 12 - Pomocy!

Gość Guest_wojtek2s_*

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Guest_wojtek2s_*

Elo. Mam od wczoraj Fedorę 12. Nie mogę włączyć efektów graficznych jak trójwymiarowe przechodzenie między pulpitami, cienie, itp. Jak chcę to włączyć to mi wyskakuje jakaś porada żebym sprawdzić X-y czy coś... jestem w tym zielony. Co mam zrobić żeby wszystkie efekty działały? Na pewno nie mam za słabego sprzętu bo dopiero co kupywałem kompa i ma dobre parametry.

Czekam na odpowiedź

Pozdrawiam

Elo.
O'le.

Co mam zrobić żeby wszystkie efekty działały?
Zapewne powinieneś
sprawdzić X-y czy coś...
albo włączyć efekty czy coś...

To nie jest forum wróżbiarskie tylko takie zwykłe, prozaicznie linuksowe, więc może zdobądź się na nieco większą wylewność jeśli chodzi o szczegóły.

Gość Guest_wojtek2s_*
O'le.

Zapewne powinieneśalbo włączyć efekty czy coś...

To nie jest forum wróżbiarskie tylko takie zwykłe, prozaicznie linuksowe, więc może zdobądź się na nieco większą wylewność jeśli chodzi o szczegóły.

Próbowałem je włączyć i mi wyskakuje, że nie może i żebym sprawdził te X-y i chyba konfigurację sprzętu. (_na prawdę_ → naprawdę) ORT nie wiecie o co może chodzić? Jest tak jakbym nie miał zainstalowanych sterowników do karty graficznej, ale przecież system przy instalacji powinien sam to zaadaptować.... Może ktoś jednak mi pomoże?

że nie może i żebym sprawdził te X-y i chyba konfigurację sprzętu.
Chyba czy na pewno? Jaki błąd? Masz jakieś problemy ze zrozumieniem? Skopiuj i wklej tutaj, jak się nie da skopiować, to zrób zdjęcie (choćby komórką) i wrzuć na jakiś darmowy serwer a tu podaj link do zdjęcia..

Jak oczekujesz pomocy, to przede wszystkim daj sobie pomóc. Czasem można próbować wróżyć z fusów, ale tu nawet fusów nie widzę.

Gość Guest_wojtek2s_*

A więc włączyłem wszystkie efekty jak na screenie.

467798.jpeg

Potem wyskoczyło takie cudo:

467799.jpeg