Skocz do zawartości

Upgreade Fedora 11-->12


nWaldi

Rekomendowane odpowiedzi

Cciałem zrobić upgreade do fedory 12. Robiłem tak jak było w instrukcji, pobrało mi pliki i wyskoczyło żeby zrestartowaś system, to sie zgadzam. Tylko że zaraz po reboocie i po tekscie o znajdowaniu sprzętu wszystko znika, zostaje czarny ekran. laptop przestaje dawac oznaki że cokolwiek robi.

 

3 razy tak sie działo jak próbowałe robić to z preupgrade i raz próbowałem upgreade,a z płyty, efekt był ten sam- czarny ekran zaraz po tym jak wybrałe że chce zrobić upgreade systemu.

Może to mieć związek z tym że mam karte nvidii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh... znowu sobie uświadomiłem że jestem zielony w te sprawy...

 

Spróbuj do tego wpisu, który utworzył preupgrade w grubie dodać parametr nouveau.modeset=0 (lub bez kropki).

do preupgrade po spacji dodałem ten wpis i teraz po zatwierdzeniu reboota normalnie mi sie restartuje, bez próby instalacji

a co do samego pliku preupgrade co go trzeba było zainstalować yumem to nie musiałem go instalować bo go już (nie wiem skąd) miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha, ja próbowałem z konsoli odpalić preupgrade z tym wpisem...

I po zatwierdzeniu reboota powinien mi sie włączyć GRUB? bo mi sie od razu instalacja od razu włącza i zaraz pada.

 

A zresztą, kiedyś normalnie (_sprubuje_ → spróbuję) ORT zainstalować 12 bez upgrade. Teraz nie mam czasu i chęci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha, ja próbowałem z konsoli odpalić preupgrade z tym wpisem...
Nie, dopisz nouveau.modeset=0 do pliku /boot/grub/grub.conf do wpisu, który utworzył preupgrade. Właściwie to nie jestem pewien czy to wina KMS nouveau. Może lepszym pomysłem byłby wymuszenie załadowania vesy, w takim przypadku xvideo=vesa, tylko to jest parametr anacondy, a nie kernela...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto