Blazej_P Napisano Grudzień 11, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 11, 2009 Witam niedawno zainstalowałem najnowszą wersję Fedory, nie ukrywam , że jestem w tym "początkujący" i mam problem z Flash Playerem postępuje zgodnie z wszystkimi instrukcjami jakie znalazłem na forum i na wiki ale to nic nie daje nadal Firefox wymaga instalacji wtyczki. Zainstalowałem też google chrome ale tam jest ten sam problem. Jak sobie z tym poradzić? Z góry dzięki za podpowiedzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hUBI Napisano Grudzień 11, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 11, 2009 Najpierw sprawdź czy masz zainstalowany, powinno być coś takiego: [root@hubus ~]# rpm -q flash-plugin flash-plugin-10.0.42.34-release.i386 jeżeli tak to sprawdź czy jest plugin: [root@hubus ~]# ls /usr/lib/mozilla/plugins/ libflashplayer.so jeżeli tak to musi działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blazej_P Napisano Grudzień 11, 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 11, 2009 Jest dokładnie tak jak napisałeś ale i tak nic z tego... [root@Compaq Pobrane]# rpm -q flash-plugin flash-plugin-10.0.42.34-release.i386 [root@Compaq Pobrane]# ls /usr/lib/mozilla/plugins/ libflashplayer.so Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hUBI Napisano Grudzień 13, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 13, 2009 To sprawdzamy dalej w firefoxie wpisz about:plugins powinieneś zobaczyć coś takiego: Shockwave Flash Nazwa pliku: libflashplayer.so Shockwave Flash 10.0 r42 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blazej_P Napisano Grudzień 14, 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 14, 2009 nie mam takiego wpisu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...