MPA086 Napisano Grudzień 17, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 17, 2009 Witam Wszystkich! Mam dość dziwny problem z Mplayerem w Fedorze12. Wczoraj aktualizował się system i dziś kiedy chcę oglądać filmy w Mplayerze to mam problem z napisami. Na początku napisy się ładują bez problemu. Jednak kiedy przewinę film o parę klatek do przodu to nagle napisy giną. Czy ktoś spotkał się już z takim czymś? Jestem początkujący w linuxie i nie wiem co robić. Na razie moge filmy oglądać w smplayerze bez problemu. Ale tam mi przygasza się ekran po paru minutach i musze ruszyc myszką aby się rozświetlił. Pozdrawiam i proszę o porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
farcry422 Napisano Grudzień 28, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 28, 2009 Z mplayerem Ci nie poradzę, smplayer będzie przygasał dopóki nie wyłączysz wygaszacza ekranu spróbuj polubić program VLC. Instalacja VLC: su -c "yum install vlc" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Grudzień 28, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 28, 2009 Jednak kiedy przewinę film o parę klatek do przodu to nagle napisy giną.Może trzeba poczekać jakąś dłuższą chwilę, żeby smplayer "pozbierał się z rozumem". U mnie np. po przewinięciu filmu o parę minut przez kilka sekund mam asynchron. Najpierw dźwięk a potem ktoś gębą rusza Może z napisami jest podobnie, szczególnie jeśli nie pochodzą z oryginalnego DVD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MPA086 Napisano Grudzień 29, 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 29, 2009 Z mplayerem Ci nie poradzę, smplayer będzie przygasał dopóki nie wyłączysz wygaszacza ekranu spróbuj polubić program VLC. Instalacja VLC: su -c "yum install vlc" Dzieki farcry422! Zainstalowalem vlc i na razie wszystko smiga jak nalezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...