Skocz do zawartości

Znikające Napisy Mplayer

MPA086

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich!

Mam dość dziwny problem z Mplayerem w Fedorze12. Wczoraj aktualizował się system i dziś kiedy chcę oglądać filmy w Mplayerze to mam problem z napisami.

Na początku napisy się ładują bez problemu. Jednak kiedy przewinę film o parę klatek do przodu to nagle napisy giną.

Czy ktoś spotkał się już z takim czymś?

Jestem początkujący w linuxie i nie wiem co robić. Na razie moge filmy oglądać w smplayerze bez problemu. Ale tam mi przygasza się ekran po paru minutach i musze ruszyc myszką aby się rozświetlił.

Pozdrawiam i proszę o porady.

• 2 weeks later...
Jednak kiedy przewinę film o parę klatek do przodu to nagle napisy giną.
Może trzeba poczekać jakąś dłuższą chwilę, żeby smplayer "pozbierał się z rozumem". U mnie np. po przewinięciu filmu o parę minut przez kilka sekund mam asynchron. Najpierw dźwięk a potem ktoś gębą rusza ;) Może z napisami jest podobnie, szczególnie jeśli nie pochodzą z oryginalnego DVD :P

Najwidoczniej to jest jakiś bug w mplayerze. Zaobserwowałem kiedyś to samo. Jak się za dużo razy przewija to napisy giną. I nie chodzi tu o jakiś bufor o którym mówi WalDo, bo odtwarzałem potem film z ciekawości przez kilka kolejnych minut i napisów nie ma. Poprostu zniknęły (:

• 2 weeks later...
Najwidoczniej to jest jakiś bug w mplayerze. Zaobserwowałem kiedyś to samo. Jak się za dużo razy przewija to napisy giną. I nie chodzi tu o jakiś bufor o którym mówi WalDo, bo odtwarzałem potem film z ciekawości przez kilka kolejnych minut i napisów nie ma. Poprostu zniknęły (:

Morsik zgadzam sie z Toba. Nic nie pomaga.

• 2 weeks later...

mi się w smplayer nakładały ale w okienku napisy zostawiłem tylko opcje subtitle-visibility to pomogło

mplayer sam w sobie z konsoli działa dobrze?? Próbowałeś??

jakiego wyjścia wideo używasz ??

mój config do mplayera

# Write your default config options here!
subcp="cp1250"
subfont-text-scale="5"
vo=xv
#slang = pl
alang = pl