Damian87 Napisano Styczeń 17, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 17, 2010 Witam jestem początkującym informatykiem więc proszę o wyrozumiałości. Mam problem dostaliśmy zadanie w linux i nie mam zielonego pojęcia jak sie za to zabrać proszę o pomoc treść brzmi następująco. Napisz programy klienta i serwera, które realizują następujący , scenariusz: proces serwera wyznacza średnią arytmetyczną z liczb, które przesyła do niego proces klienta. Klient przesyła liczby, które są podane jako parametry wywołania. Jeśli podana jest tylko jedna liczba, to oznacza ona ilość liczb, jakie proces klienta ma wylosować i przesłać do procesu serwera. Losowane liczby powinny być z przedziału: <1, 100>. Serwer, po odebraniu ostatniej liczby, zapisuje je i ich średnią w pliku o nazwie: numbers.txt. ´Średnia ta, jest także przesyłana do procesu klienta. Klient powinien wyświetlić na standardowym wyjściu otrzymany wynik. Procesy powinny także wyświetlać odpowiednie komunikaty kontrolne na standardowym wyjściu. Zakończenie pracy procesu serwera następuje po wciśnięciu kombinacji klawiszy Ctrl-C. Komunikacja pomiędzy serwerem a klientem powinna być zrealizowana z wykorzystaniem potoków nazwanych lub kolejek komunikatów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thof Napisano Styczeń 17, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 17, 2010 Dam Ci dobrą radę: należy zacząć od wybrania języka, w którym chcesz to napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esail Napisano Styczeń 17, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 17, 2010 Witam, Sesja się zbliża wielkimi krokami... myślę że w najbliższym czasie odnotujemy zwiększoną ilość podobnych postów. Pozdrawiam, Esail Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...