Skocz do zawartości

Fedora 12 - Instalacja Z Live Cd


Gość fox7

Rekomendowane odpowiedzi

Gość fox7

Witam wszystkich,

 

Właśnie pobiera mi się Fedorka 12 LiveCD. Już kiedyś próbowałem ją zainstalować, ale byłem zmuszony do pobrania wersji DVD, bo gdy próbuje zainstalować w sposób domyślny to Anaconda nie potrafi załączyć X-ów (prawdopodobnie przez kartę ATI). W wersji DVD jest coś takiego jak instalacja w bezpiecznym trybie graficznym lub instalacja tekstowa. I w zawiązku z tym mam pytanie: jakie parametry uruchomienia muszę wpisać, aby zainstalować Fedore z LiveCD w trybie bezpiecznym lub tekstowym?

 

Dla porządku podaję parametry laptopa:

 

Asus A6Rp

1,86 GHz Pentium D

1,5 GB Ram (DDR2)

ATI Radeon 200M (128MB)

 

Prosiłbym o możliwie szybką pomoc, bo chciałem zainstalować ją dziś wieczorem/w nocy, bo mam wtedy czas, a jestem studentem i ostatnio coraz mniej wolnego czasu zostaje:| I przepraszam za brzydki tytuł, ale jak się zorientowałem to już było za późno na zmianę.

 

PS: Ciekawa sprawa, ze tylko z Fedorą mam problem z instalacją, każdy inny Linux bezproblemowo się instaluje i to w trybie graficznym;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam lapka z identyczną konfiguracją sprzętową (też Asus) i nigdy nie miałem problemów z instalacją Fedory. W tej chwili mam na nim F12 instalowaną z LiveCD, wszystko odbyło się bez problemu. Możliwe że plik obrazu masz uszkodzony (sprawdziłeś sumy kontrolne przed wypaleniem?).

 

Pozdrawiam,

Es

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fox7
Mam lapka z identyczną konfiguracją sprzętową (też Asus) i nigdy nie miałem problemów z instalacją Fedory. W tej chwili mam na nim F12 instalowaną z LiveCD, wszystko odbyło się bez problemu. Możliwe że plik obrazu masz uszkodzony (sprawdziłeś sumy kontrolne przed wypaleniem?).

 

Pozdrawiam,

Es

 

A jakiego konkretnie?