Lewis Napisano Luty 1, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Luty 1, 2011 Witam, jestem początkującym użytkownikiem linux'a. Pzed instalacją Fedory na laptopa ściągnąłem wersję LiveCD (Fedora 14 x64) żeby wypróbować czy wszystko będzie działać. I tu się zaczeły schody, mianowicie mam problem z prawym klawiszem touchpada, który (_wogóle_ → w ogóle) ORT nie reaguje Posiadam laptop HP 4525s. Czy ma ktoś jakiejś propozycję jak to rozwiązać ? Bo naprawdę byłbym skłonny zostać przy linuxsie ale bez touchpada ani rusz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3k_PL Napisano Luty 1, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Luty 1, 2011 HP mówisz. Zatem w tym złomku masz touchpad sięgający na klawisze - wiem bo ta moja lepsza połowa ma coś podobnego tylko używa Ubuntu. Teraz słuchaj uważnie: by kliknąć prawym dotknij touchpad w prawym dolnym rogu, ale nie wciskając klawisza Na mojej task liście jest poprawa tego zachowania, czyli wycięcie klawiszy z reakcji touchpada. No ale na razie mi się nie chce ;P (Nie no, czasu nie mam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thof Napisano Luty 1, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Luty 1, 2011 Z laptopami HP zawsze są problemy. Pokaż wynik polecenia synclient -l i odpal w terminalu polecenie: xev | grep -A2 --line-buffered '^KeyRelease' | sed -n '/keycode /s/^.*keycode \([0-9]*\).* (.*, \(.*\)).*$/\1 \2/p' I zobacz czy po najechaniu na okno i wciśnięciu prawego przycisku touchpada pojawia się jakieś zdarzenie w terminalu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...