Fallen Napisano Luty 20, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Luty 20, 2011 Jak w temacie - dodam że init 3 tego nie robi (w fedorze 13 robił). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Luty 20, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Luty 20, 2011 A u mnie bez problemu dziala init 3. Wklej tutaj wyjscie z terminala po podaniu tego polecenia. Masz 32- czy 64-bit? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fallen Napisano Luty 20, 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 20, 2011 mam 64bit jestem dosyc zielony i nie mam pojecia jak to zapisać Wyłączone są 4 usłygi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Luty 20, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Luty 20, 2011 A w czym wydajesz to polecenie? I przede wszystkim czy robisz to jako root. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fallen Napisano Luty 21, 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 21, 2011 A w czym wydajesz to polecenie? I przede wszystkim czy robisz to jako root. alt+ctrl+f2 loguje się jako root Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Luty 22, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Luty 22, 2011 alt+ctrl+f2 loguje sie jako root OMG Pracujesz w X-windows z prawami roota? To nie jest Windows a ostatnio nawet na windach jest uzytkownik z ograniczonymi prawami. Wracajac do tematu... Uruchom terminal (w narzedziach systemowych powinienes szukac) i stamtad przejdz na roota (zaloguj sie juz porzadnie, jak normalny czlowiek ) i wydaj to polecenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...