Szarik Napisano Październik 22, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Październik 22, 2011 Witam Na wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem zielony w Fedorze Mam problem ze sterownikami do karty graficznej VIA Chrome9 w Fujitsu Siemens Amilo Li 1705, a właściwie z ich brakiem... Nigdzie nie mogę ich znaleźć.. Szukałem o tym w internecie ale nic nie znalazłem ;/. W razie potrzeby większych informacji proszę pisać . Z góry dzięki za pomoc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morsik Napisano Październik 22, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Październik 22, 2011 Raczej ich nie ma. Są tylko te co są w systemie i nic więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szarik Napisano Październik 22, 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano Październik 22, 2011 Mam sterowniki OpenChrome, ale nie mam akceleracji 3d... Jak wlaczyc ta akceleracje? PS A temacie zle napisalem, VIA Chrome9 a nie 8 jak napisalem w temacie, w pierwszym poscie jest poprawna nazwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thof Napisano Październik 22, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Październik 22, 2011 Jest jeszcze Unichrome, ale z tego co się orientuję to oba są dosyć wolno rozwijane. Nie wiem czy coś sensownego z tego będzie na Twoim laptopie. Ale spróbuj ten Unichrome. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szarik Napisano Październik 23, 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano Październik 23, 2011 A napisałbyś gdzie to znaleźć i jak zainstalować, bo nie mogę znaleźć...? Byłbym wdzięczny i plusik oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...