Pikulahay Napisano Październik 27, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Październik 27, 2011 Witam Mam taki problem. Jak na pliku wybiorę "wyślij do" i następnie e-mail to odpala się Evolution zamiast Thunderbirda mimo iż to on jest ustawiony jako domyślny program pocztowy. Znalazł ktoś rozwiązanie, szukałem ale kiepskie mam wyniki F15 Gnome Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Październik 27, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Październik 27, 2011 Twój login w prawym górnym rogu → ustawienia systemu → Informacje o systemie → Domyślne programy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pikulahay Napisano Październik 28, 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano Październik 28, 2011 Jestem początkujący, ale nie aż tak Tam już dawno ustawiłem jako klienta poczty Thunderbirda i mimo to przy "wyślij do" po wybraniu "e-mail" odpala się Evolution. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Październik 28, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Październik 28, 2011 (edytowane) Hmm... Faktycznie. Ja evolution tradycyjnie usunalem i z opcji "wyslij do..." w ogóle nic sie nie wysyla. Podaje adres, OK i... cisza Jest klopot z thunderbird. W kodzie w paczce nautilus-sendto znalazlem komentarz odsylajacy do bugzilli Gnome type = MAILER_THUNDERBIRD; /* Thunderbird sucks, see * https://bugzilla.gnome.org/show_bug.cgi?id=614222 */ Edytowane Październik 28, 2011 przez WalDo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pikulahay Napisano Październik 28, 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano Październik 28, 2011 Tego się nie doszukałem, dzięki. Czyli trzeba czekać :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...