Eslay Napisano Luty 22, 2012 Zgłoszenie Share Napisano Luty 22, 2012 Witam jestem początkującym użytkownikiem Fedory ... w sumie linuxa też :] mam mały problem zainstalowalem sobie Fedorę z KDE 4.7 i chciałem uruchomić Compiz, tu niestety pojawił się sprzeciw systemu. Po zainstalowaniu paczek do Compiza chce go uruchomić ale niestety ikona nie pojawia się w trayu oraz wyskakuje mi błąd w "automatic bug reporting tool" " proces /usr/bin/python was killed by signal 11" żadnych innych błedów nie ma tylko to. Jeśli może mi ktoś pomoc bardzo prosze o rady z chęcią się nauczę czegoś nowego i poznam ten system Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thof Napisano Luty 22, 2012 Zgłoszenie Share Napisano Luty 22, 2012 Compiz w KDE? Skad ten pomysl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eslay Napisano Luty 22, 2012 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 22, 2012 Hmmm moze to glupi pomysl ale mam mala faze na upiekszanie i zmienianie systemów na których pracuje a widzialem kilka razy gdzies (albo youtube albo na jakims forum ) jak wyglada fedora po takich przeróbkach i postawilem sobie za punkt honoru zrobic to samo XD . Hmmm w sumie moze to nie jest odpowiednie miejsce i temat ale uwazam ze troche malo jest efektów w KDE ... moze ktos mi powie czy da rade zwiekszyc ich ilosc? najmocniej przepraszam za takie wtracenie ale chyba za slabo szukalem mozliwosci zmiany bajeranckiego wygladu KDe na jeszcze bardziej odjechany XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...