Cloud Napisano Czerwiec 23, 2012 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 23, 2012 Na wstępie zaznaczam, że jestem raczej nowicjuszem jeśli chodzi o Linuksa. Otóż po zalogowaniu Minecraft wywala czarny ekran i nic się nie dzieje. Tekst z terminala: Setting user: Clovdo, 12345 Exception in thread "Minecraft main thread" java.lang.UnsatisfiedLinkError: /root/.minecraft/bin/natives/liblwjgl.so: /root/.minecraft/bin/natives/liblwjgl.so: niewłaściwa klasa ELF: ELFCLASS32 (Possible cause: architecture word width mismatch) at java.lang.ClassLoader$NativeLibrary.load(Native Method) at java.lang.ClassLoader.loadLibrary1(ClassLoader.java:1939) at java.lang.ClassLoader.loadLibrary0(ClassLoader.java:1864) at java.lang.ClassLoader.loadLibrary(ClassLoader.java:1825) at java.lang.Runtime.load0(Runtime.java:792) at java.lang.System.load(System.java:1059) at org.lwjgl.Sys$1.run(Sys.java:69) at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) at org.lwjgl.Sys.doLoadLibrary(Sys.java:65) at org.lwjgl.Sys.loadLibrary(Sys.java:81) at org.lwjgl.Sys.<clinit>(Sys.java:98) at org.lwjgl.opengl.Display.<clinit>(Display.java:132) at net.minecraft.client.Minecraft.a(SourceFile:184) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:657) at java.lang.Thread.run(Thread.java:722) Wersja javy: java version "1.7.0_03-icedtea" OpenJDK Runtime Environment (fedora-2.2.1.fc17.8-x86_64) OpenJDK 64-Bit Server VM (build 23.0-b21, mixed mode) Próbowałem już różnych sposobów znalezionych w necie, ale coś kiepsko mi to szło. Podmiana lwjgl nie działała. A, i mam Fedorę 17. Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...