NowyUzytkownik Napisano Sierpień 7, 2012 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 7, 2012 Witam, jestem nowy w świecie Linuxów, dlatego też nie wiem jak owy problem rozwiącać. Zainstalowałem sterowniki do Karty Graficznej z poradnika z naszego Forum, niestety po instalacji okazało się że nie działa nic jak działać powinno otóż gdy chce uruchomić NVIDIA X Server Settings pojawia mi się nie pokojący komunikat "You do not appear to be using the NVIDIA X driver. Please edit your X configuration file (just run `nvidia-xconfig` as root), and restart the X server." i jednym słowem d*pa nic nie działa.. rozdzielczość śię zmieniła nie jest taka jaka powinna być nie moge uruchomić "Ustawienia Systemu" aby spróbować zmienić rozdzielczość po instalacji owych sterowników zamiast się polepszyć tylko się pogroszyło. (_odrazu_ → od razu) ORT zapytam o 2 problem jaki mnie neka, po instalacji Systemu pokazał mi się komunikat że środowisko Gnome 3.4.2 nie może zostać uruchomione i włączono trym zastępczy, szukałem jak zrobić to ale nie działa dlatego zainstalowałem sterowniki a teraz jest jeszcze gorzej, tu proszę informacje może coś się przyda i ktoś pomoże mi rozwiązać problem (Szukałem sam lecz nie udało mi się znalesć rozwiązania, proszę nie pisać żebym szukał w google czy tam gdzie, szykałęm nie znalazłem więc prosze was.) #lsmod | grep nouveau# #~]$ lsmod | grep nouveau nouveau 814795 0 mxm_wmi 12727 1 nouveau wmi 18273 2 mxm_wmi,nouveau video 18504 1 nouveau i2c_algo_bit 13065 1 nouveau ttm 58609 1 nouveau drm_kms_helper 30925 1 nouveau drm 215938 3 ttm,drm_kms_helper,nouveau i2c_core 28305 7 drm,drm_kms_helper,i2c_algo_bit,i2c_viapro,nvidia,nouveau,videodev #lspci# #01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation NV35 [GeForce FX 5900XT] (rev a1) #rpm -q kernel kernel-3.3.4-5.fc17.i686 kernel-3.5.0-2.fc17.i686 #rpm -qa | grep nvidia nvidia-settings-1.0-19.fc17.i686 xorg-x11-drv-nvidia-173xx-libs-173.14.35-1.fc17.i686 kmod-nvidia-173xx-173.14.35-1.fc17.7.i686 kmod-nvidia-173xx-