andrew_no1 Napisano Luty 3, 2013 Zgłoszenie Share Napisano Luty 3, 2013 Na kompie jest postawiona baza w posgresql. Nie znam się na bazach, ale ogólnie jest kwsetia ratowania dysku, który w każdej chwili może paść. Chodzi mi o backup bazy i odtworzenie jej na nowym dysku z nowszą wersją fedory - 18 (aktualnie działa na wersji 12). Jak to najlepiej zrobić? Polecenia przez terminal? a moze z pgadmin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrew_no1 Napisano Luty 4, 2013 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 4, 2013 Na kompie jest postawiona baza w posgresql. Nie znam się na bazach, ale ogólnie jest kwsetia ratowania dysku, który w każdej chwili może paść. Chodzi mi o backup bazy i odtworzenie jej na nowym dysku z nowszą wersją fedory - 18 (aktualnie działa na wersji 12). Jak to najlepiej zrobić? Polecenia przez terminal? a moze z pgadmin? ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@sunrise Napisano Luty 5, 2013 Zgłoszenie Share Napisano Luty 5, 2013 Generalnie to jak Ci wygodnie, możesz użyć pg_dumpall albo np. tar. Ale jeżeli chcesz przenieś bazę na Fedorę 18 to prawdopodobnie będziesz musiał użyć pg_upgrade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrew_no1 Napisano Luty 5, 2013 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 5, 2013 Generalnie to jak Ci wygodnie, możesz użyć pg_dumpall albo np. tar. Ale jeżeli chcesz przenieś bazę na Fedorę 18 to prawdopodobnie będziesz musiał użyć pg_upgrade Generalnie to zrobiłem obraz clonezillą całego dysku. Odtworzyłem na nowym i zobacze czy działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jjj Napisano Luty 9, 2013 Zgłoszenie Share Napisano Luty 9, 2013 Upgrade z F12 do 18 przeskoczy kilka wersji Postgresa. Zrobiłbym zrzut do pliku; najprostsze narzędzie to konsolowy pg_dump z licznymi opcjami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...