Resist3r Napisano Kwiecień 23, 2013 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 23, 2013 Witam, Na początku dodam, że jestem początkującym użytkownikiem GNU/Linux. Postanowiłem zainstalować Lunuxa ponieważ chcę nauczyć się nowego systemu, rozwijać swoje umiejętności. Parametry mojego komputera: Płyta główna: Gigabyte 870A-UD3 Procesor: Phenom II x6 64.bit RAM: 8 GB 1600 MHz Gafika: Radeon HD 6850 HDD: 250 GB Problem pojawia się już na początku. Przy ładowaniu się instalatora obraz jest przesunięty trochę w prawo. Mimo problemu udało mi się zainstalować system. I tu pojawia się główny problem. Po restarcie systemu zamiast znaczka Fedory który jest także paskiem ładowania jest szary ekran. Po jakimść czasie ekran robi się biały i nie mam możliwości wybrania użytkownika. Po kilku restartach zamiast białego ekranu widać dwie połówni ekranu logowania które migają. i takżę nie można wybrać użytownika. Obie sytuacjie się ciągle powtarzają. W czym może być problem. Dodam że próbowałem zainstalować Ubuntu i sytuacja jest identyczna. Tylko w przypadku starych wersji problem się nie pojawia. Pomocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Resist3r Napisano Maj 10, 2013 Autor Zgłoszenie Share Napisano Maj 10, 2013 Witam ponownie, Po długich poszukiwaniach udało mi się znaleźć rozwiązanie mojego problemu. Instrukcja: Przy starcie systemu trzymamy wciśnięty klawisz "Shift" pozwala wyświetlić Gruba podczas startu systemu. Kiedy na ekranie pojawi się lista systemów do wyboru wciskamy klawisz "e". Na ekranie pojawi się konsola gdzie będziemy mogli edytować opcje Gruba. W linii ze słowem linux która zawiera vmlinuz dopisujemy "nomodeset" W celu zatwierdzenia zmian i uruchomienia systemu wciskamy kombinacje klawiszy Ctrl+x Załączam również link z dokładniejszym opisem całego procesu http://dug.net.pl/tekst/191 Pozdrawiam Resist3r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...