d0min0 Napisano Grudzień 23, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 23, 2004 czesc, jestem calkiem zielony w (_linuxie_ → Linuksie) ORT i mam proste-glupie pytanie jak odpalic FC3 w trybie tekstowym (bez X windows) co wyedytowac i takie tam...czytam i czytam i nic nie moge znalezc a to pewnie proste :-) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Grudzień 23, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 23, 2004 Musisz wyedytować plik /etc/inittab - dokładnie co i jak to masz w man-ie, sa chyba nawet jakies przykłady. Generalnie musisz wystartować w trbie nr 3 (tekstowy z siecią) zamiast w trybie 5 (X-y z siecią). Pozdr, W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d0min0 Napisano Grudzień 23, 2004 Autor Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 23, 2004 THX o to mi chodzi - zaraz ide testowac :-) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sanczo Napisano Grudzień 23, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 23, 2004 Najlepiej jednak tam nie bruździć /etc/inittab jak nie chcesz trybu graficznego zmień go na tekstowy to jest easy kombinacja ctrl+alt+ (od F1 do F6) masz tryby tekstowe, z F7 masz tryb graficzny czyli biurko Biurko lepiej mieć na starcie jako nasze domyślne środowisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
McGiwer Napisano Grudzień 23, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 23, 2004 Mozesz tez wystartowac kompa w trybie txt, wciskajac podczas startu "e" (w Grubie) i dopisujac na koncu (po spacji): 3 Wciskasz Enter i Ci sie odpala w trybie tekstowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...