Skocz do zawartości

Ati Driver 8.8.25 W Fc3 Kernel 2.6.10


Piotr82

Rekomendowane odpowiedzi

Zainstalowałem fc3 od nowa , i na czystym systemie zainstalowałem najnowsze atery ATi ze wsparciem dla 3D , wszystko działa.

 

Stosowałem ten opis :

http://www.fedoraforum.org/forum/showthrea...0&highlight=ati

 

Przy 6 wyskoczyło mi coś takiego , ale spoko bo jest to bład który opisany jest w 7.

 

when: step 6 i get:

Warning: could not find /lib/modules/fglrx/build_mod/2.6.x/.libfglrx_ip.a.GCC3.cmd for /lib/modules/fglrx/build_mod/2.6.x/libfglrx_ip.a.GCC3

make[1]: Leaving directory `/lib/modules/2.6.10-1.737_FC3/build'

build succeeded with return value 0

duplicating results into driver repository...

done.

==============================

You must change your working directory to /lib/modules/fglrx

and then call ./make_install.sh in order to install the built module.

==============================

 

[root@localhost fglrx]# ./make_install.sh

bash: ./make_install.sh: Permiso denegado

 

and in step 7:

[root@localhost fglrx]# sh make_install.sh

- creating symlink

- recreating module dependency list

- trying a sample load of the kernel module

FATAL: Error inserting fglrx (/lib/modules/2.6.10-1.737_FC3/kernel/drivers/char/drm/fglrx.ko): Operation not permitted

failed.

Teraz mam coś takiego :

[piotr@28-dz2-7 ~]$ fgl_glxgears

1559 frames in 5.0 seconds = 311.800 FPS

1736 frames in 5.0 seconds = 347.200 FPS

[piotr@28-dz2-7 ~]$ fglrxinfo

display: :0.0 screen: 0

OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.

OpenGL renderer string: RADEON 8500 DDR Generic

OpenGL version string: 1.3.4769 (X4.3.0-8.8.25)

 

I wszystko działa jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

a jak zainstalowac z livna?? YUM itd?? prosze o pomoc

 

 

ludzie zlitujcie sie :( jestem po instalacji fedorki i chcialbym zainstalowac te sterwoniki. mam 64 bit fedorke i zrobilem wlasnie up2date. Aha i mam jeszcze mobo z chipsetem nforce3 jezeli to cos zmienia.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mam to robic z wylaczonymi X'ami?? i czy potrzebne sa pozniej modyfikacje jakis plikow??

Z tego co mi wiadomo, to wszystko dzieje się automatycznie (przynajmniej tak jest w przyadku sterowników nVidii z rpm.livna.org). Musisz tylko używać kernela o takich samych numerkach jak zainstlowany moduł, bo w przeciwnym wypadku będzie uruchamiał się standardowy sterownik (ten wolniejszy).

 

Nie musisz wyłączać Xów. Jeśli nie wiesz czy wsyzstko działa poprawnie, to odpal glxgears i sprawdź ile masz FPS. Wklej też wynik polecenia:

glxinfo | head -20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:/

name of display: :0.0
display: :0  screen: 0
direct rendering: No
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
   GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
   GLX_EXT_import_context, GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read,
   GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig
client glx vendor string: ATI
client glx version string: 1.3
client glx extensions:
   GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
   GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_ATI_pixel_format_float,
   GLX_ATI_render_texture
GLX extensions:
   GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
   GLX_ARB_multisample
OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect

 

Noi nadal jest "Mesa" a to nie dobrze. Co teraz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...