Catfish Napisano Luty 27, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Luty 27, 2005 Witam, prosze o poradę jak w systemie Fedora Core 3 zainstalowac Jave i Flasha? Jestem uzytkownikiem (_linuxa_ → Linuksa) ORT od dwóch dni i jestem zupełnie zielony w tym temacie. Dziekuję za wszelka pomoc. Pozdrawiam Catfish Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gho5t Napisano Luty 27, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Luty 27, 2005 Hej jest o tym na forum ..... najlepij uzyj synaptica najszybciej i bez bólu pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patpi Napisano Luty 27, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Luty 27, 2005 Jestem uzytkownikiem (_linuxa_ → Linuksa) ORT od dwóch dni i jestem zupełnie zielony w tym temacie. Naprawde radze przeczytac regulamin forum + czesto korzystać z tego (zaznaczajac posty starsze niz 30 dni) Na tym forum 70 % postow to powtarzajace sie java,flash, nvidia,ati,....itp najlepiej uzyj synaptica najszybciej i bez bólu pozdrawiam tu masz opis co to apt-get, synaptic i dlaczego jest to takie świetne [repozytoria do apta] Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adios Napisano Luty 27, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Luty 27, 2005 Ja polecam zrobienie nad shoutbox'em duży czerwony napis "REGULAMIN", albo "ZANIM COŚ NAPISZESZ SPRAWDŹ" w poście wytłumaczyć jak używa się forum(nie żebym kogoś obrażał, ale wałkowanie 100-tny rar tego samego tematu jest wyjątkowo nieciekawe, żeby nie napisać nudne). Czy aby guzik szukaj jest tak zdradliwy :lammer: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano Luty 27, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Luty 27, 2005 Na http://www.fedorafaq.org/ (polska wersja znowu uciekła z sieci ) są opisy instalacji Flasha, Javy, nVidii, ATI i wielu innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...