hefren Napisano Kwiecień 7, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 7, 2005 witam! krótko: historia z (_linux'em_ → Linuksem) ORT zaczeła sie od 3 tyg i jest to narazie MDK 10.1, nie bardzo sobie z nim radzę choć wszędzie można wyczytać że jest tak prosty jak drut ale po moich probach instalacji np sterów nVidia szybko sie dowiedziałem że należy skonfigurować jądro z kernel-source i patrząc na posty ten problem jest bardzo często występującym. O co mi chodzi... zastanawiam sie nad Fedorą ale czy ktoś mógłby mi cos więcej powiedzieć na jej temat, czy wymaga większej wiedzy, czy aby podstawowe urządzenia chodziły jak należy trzeba jak w MDK przejść przez piekło i stosy publikacji. Nie oczekuję, że system zrobi za mnie wszystko ale powoli zaczynają mi nerwy siadać bo po standardowej instalce MDK ciągle czegos brakuje i znowu jeszcze coś ąz miesiące mi miną zanim poinstaluje i załaduje wszystko aby mieć system gotowy do pracy. Nie jestem programistą i nie oczekuję od systemu cudów ale żeby mieć rozsądna rozdzielczość i odświerzanie to naprawde trzeba się namęczyć. Zaznaczam że w MDK nadal nie zainstalowalem sterów do nVidii bo.... ogólnie na forum Mandrake panuje chyba jakaś znieczulica i nie napływa pomoc .. wiec moze pora wybrać inna dystrybucję??Czego moge sie spodziewac przechodząc z MDK? Na pewno byly podobne posty i przechewalanie sie co jest lepsze ale czy ktos w prosty i zrozumialy sposob moglby mi powiedziec ktora dystrybucja byla by przyjaźniejsza dla początkującego- ze zlymi nawykami windosowskimi użytkownika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...