BuLi Napisano Czerwiec 21, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 21, 2005 Witam.W sprawach linuxowych musze przyznac - jestem laikiem, wiec prosze bardziej zaawansowanych userów o pomoc .Mam problem ze swoja karta muzyczna ( model widac w temacie ). Nie "wydaje z siebie zadnych dzwieków" odpaliłem alsamixer dałem na masterze Max i dalej nic...Czy ktos mógłby mi pomoc ?? Pozdrawiam EDIT: Dodałem zrzut ekranu z gnome-volume-control http://protectorbiala.com/zrzut.bmp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@Sorror Napisano Czerwiec 21, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 21, 2005 A system-config-soundcard wykrywa kartę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bulasek Napisano Czerwiec 21, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 21, 2005 amixer: Unknown playback setup 'on'.. Simple mixer control 'PCM',0 Capabilities: pvolume pswitch pswitch-joined cswitch Playback channels: Front Left - Front Right Capture channels: Front Left - Front Right Limits: Playback 0 - 31 Front Left: Playback 23 [74%] [on] Capture [off] Front Right: Playback 23 [74%] [on] Capture [off] Playing WAVE '/usr/share/system-config-soundcard/sound-sample.wav' : Signed 16 bit Little Endian, Rate 44100 Hz, Stereo Wykrywa ale dzwięk nie jest słyszalny ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Czerwiec 21, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Czerwiec 21, 2005 Skoro wykrywa karte, to się teraz pobaw alsamix'erem. Sprawdz PCM i czy przypadkiem nie jest wyciszone (MUTE). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...