Skocz do zawartości

Aurox -> Fedora

Zean

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Zainstalowałam sobie ostatnio Auroxa i nadal go mam (równolegle z Windowsem). Nie mogę sobie jednak poradzić z instalacją Neostrady pod Auroxem, stale mi wyskakują jakieś błędy... Dostałam teraz od kolegi Fedorę. Powiedział mi, że nie będzie problemów z instalacją i na pewno sobie poradzę... Ale mam wątpliwości :unsure:

Czy przed instalacją Fedory muszę sformatować partycję z Auroxem?

Czy będę miała możliwość innego ustawienia partycji? Oczywiście bez ruszania Windowsa...

Mogę mieć jakieś nieprzewidziane problemy? :rolleyes:

Uprzedzam, że jestem bardzo zielona :huh:

Aurox się znowu tak bardzo od Fedory nie różni <_<

Czy przed instalacją Fedory muszę sformatować partycję z Auroxem?

Możesz to zrobić odczas instalacji Fedory.

Czy będę miała możliwość innego ustawienia partycji? Oczywiście bez ruszania Windowsa...

Tak.

Mogę mieć jakieś nieprzewidziane problemy?

Raczej nie. Widziałem raz na screenach instalator Auroxa i na moje oko wygląda on identycznie (a przynajmniej bardzo podobnie) do anacondy z Fedory :)

Na forum było bardzo dużo opisów instalacji na modemach sagem, speedtouch itp. Najlepiej byłoby poszukać wyszukiwarą tematów pasujących pod własny modem i próbować coś zrobić. Jak nie wyjdzie, to można na forum spytać. Nawet tutaj. Nikt za to nie zabije ;)

Jak masz Auroxa i działa, to możesz gop spokojnie zostawić, w sumie oba distra są bardzo podobne, tylk Aurox nadaje się barfdzie do polskich realiów - co kolwiek to znaczy :]

No a teraz jak wywala Ci jakieś błędy, to wypadało by je tu wkleić, bo nie domyślim się :)

Z jakiego opisu, podaj linka ? Jaki masz modem ?

TUTAJ jest forum Auroxa, tam też możesz poszukać. O ile mi się wydaje, to chyba w Auroxie neo można było spokojnie instalnąć w trybie graficznym(albo samo się jakoś wykrywa), ale oczywiście mogę się mylić i tak z pewnością jest - nie widziałem tego distro już kupe czasu :D

Pozdrawiam