Zean Napisano Wrzesień 6, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 6, 2005 Witam Zainstalowałam sobie ostatnio Auroxa i nadal go mam (równolegle z Windowsem). Nie mogę sobie jednak poradzić z instalacją Neostrady pod Auroxem, stale mi wyskakują jakieś błędy... Dostałam teraz od kolegi Fedorę. Powiedział mi, że nie będzie problemów z instalacją i na pewno sobie poradzę... Ale mam wątpliwości Czy przed instalacją Fedory muszę sformatować partycję z Auroxem? Czy będę miała możliwość innego ustawienia partycji? Oczywiście bez ruszania Windowsa... Mogę mieć jakieś nieprzewidziane problemy? Uprzedzam, że jestem bardzo zielona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Wrzesień 6, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 6, 2005 Aurox się znowu tak bardzo od Fedory nie różni Czy przed instalacją Fedory muszę sformatować partycję z Auroxem? Możesz to zrobić odczas instalacji Fedory. Czy będę miała możliwość innego ustawienia partycji? Oczywiście bez ruszania Windowsa... Tak. Mogę mieć jakieś nieprzewidziane problemy? Raczej nie. Widziałem raz na screenach instalator Auroxa i na moje oko wygląda on identycznie (a przynajmniej bardzo podobnie) do anacondy z Fedory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zean Napisano Wrzesień 6, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 6, 2005 To może zostać przy Auroxie? Tylko ta instalacja Neostrady mnie załamała... Ale jeśli tu jest podobnie, to mogę mieć te same problemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Wrzesień 6, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 6, 2005 Na forum było bardzo dużo opisów instalacji na modemach sagem, speedtouch itp. Najlepiej byłoby poszukać wyszukiwarą tematów pasujących pod własny modem i próbować coś zrobić. Jak nie wyjdzie, to można na forum spytać. Nawet tutaj. Nikt za to nie zabije Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...