Monti Napisano Wrzesień 20, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 20, 2005 Witam jestem nowicjuszem. Nie wiem jak w FC4 zainstalowac sterowniki ktore podalem w temacie. Wyszedlem z X uruchomilem i wyskakuje mi, ze mam nie przekompilowne kernel. Prosze o wskazowki krok po kroku. Wielkie dzieki. Mirek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lszk Napisano Wrzesień 20, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 20, 2005 Instalka sterów z nvidia.com? http://faq.fedora.pl/#nvidia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pigeon Napisano Wrzesień 20, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 20, 2005 Witam przyda się najpierw yum update a pożniej instaluj sterowniki Nvidi http://faq.fedora.pl/#nvidia pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Legion83 Napisano Wrzesień 20, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 20, 2005 Żeby instalować stery nvidia (grafa) trzeba zainstalować pakiet kernel-devel i wówczas instalacja driverów z nvidia.com przebiegnie bezproblemowo. Po tytule tematu nie wiadomo czy chodzi ci o sterowniki do grafy czy też do chipsetu Nforce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...