LuckyLuke Napisano Wrzesień 24, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 24, 2005 witam jestem zielony w (_linuxie_ → Linuksie) ORT ale opowiem jaki mam problem zainstalowałem fedore core 4 i wszystko jest ok. ale mie mam sterowników modamu mam łącze" chello" 1 Mb i modam ARIS CM 300 B linux wykrywa modem ale bez sterów nie zadziałoa proszę o pomoc skąd ściągnąć stery i jek je zainstalować dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asasyn Napisano Wrzesień 24, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 24, 2005 Nie masz strony producenta?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ebnowak Napisano Wrzesień 24, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 24, 2005 Szczerze powiem - denerwują mnie takie odpowiedzi. Mam prośbę do użytkownika: asasyn - powstrzymaj się od takich komentarzy jeżeli nie zamierzasz pomagać. Pomoce typu: lepiej kup router czy poniższa wywołują we mnie lekką frustrację Pozdrawiam. PS. Nawet jeżeli "ma" stronę producenta to też "ma" to forum - i ma prawo zadawać pytania !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asasyn Napisano Wrzesień 24, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 24, 2005 To nie była złosliwość z mojej strony bo wiem że ludzie często zapominają o tym. To że na takich stronach nie ma często sterów do linuksa to inna historia. Chciałem się tylko upewnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuckyLuke Napisano Wrzesień 25, 2005 Autor Zgłoszenie Share Napisano Wrzesień 25, 2005 nie wiem czy to prawda ale wyczytałem na innym fofum że będę musiał kupić kartę sieciową bo ten modem nie pójdzie z wejścia USB pod linuksem. Bo w tamtym przypadku chodziło o mandraka z tym samym modemem co mój i z tym samym dostawcą internetu co wy na to :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...