Skocz do zawartości

Linux I Pdf

nygus

Rekomendowane odpowiedzi

Zupełnie bezsensowne. Jeśli są wolne odpowiedniki, to po co uzywać niewolnego, brzydkiego w dodatku programu? No, chyba że używasz jego zaawansowanych funkcji, które nie są dostępne w na przykład takim Evince, w takim przypadku przepraszam.

To nie jest bezsensowne. Po pierwsze: testuje czasem rozne aplikacje i jeszcze nie znalazlem dobrze prezentujacego i stabilnego przy tym pdf-czytacza, ktory by mi czytal "moje" dokumenty (poza acroread'erem). Po drugie: Brzydki? kwestia gustu, o ktorej sie nie dyskutuje, dla mnie bynajmniej. Po trzecie: Evince? chyba niestabilny jeszcze, przynajmniej niektorzy tak sadza (np w portage jest 'masked'). Choc przyznam ze jeszcze tego nie probowalem..

testuje czasem rozne aplikacje i jeszcze nie znalazlem dobrze prezentujacego i stabilnego przy tym pdf-czytacza, ktory by mi czytal "moje" dokumenty (poza acroread'erem).

Nie znam się, ale skoro wszystkie inne dokumenty działają, to może być coś nie tak z twoimi PDF-ami?

Po drugie: Brzydki? kwestia gustu, o ktorej sie nie dyskutuje, dla mnie bynajmniej.

Dla mnie porównanie starego toolkitu (jak GTK1, Qt2 albo właśnie to coś z Adobe) z nowoczesnym (GTK2, Qt3) nie ulega żadnym gustom. smile.gif

Po trzecie: Evince? chyba niestabilny jeszcze, przynajmniej niektorzy tak sadza (np w portage jest 'masked'). Choc przyznam ze jeszcze tego nie probowalem..

Dla niektórych najważniejszy jest numerek, tylko współczuć. wink.gif

Nie znam się, ale skoro wszystkie inne dokumenty działają, to może być coś nie tak z twoimi PDF-ami?
tez sie nie znam, dokumenty byly duze i skomplikowane. Trudno powiedziec..

Po drugie: Brzydki? kwestia gustu, o ktorej sie nie dyskutuje, dla mnie bynajmniej.
Dla mnie porównanie starego toolkitu (jak GTK1, Qt2 albo właśnie to coś z Adobe) z nowoczesnym (GTK2, Qt3) nie ulega żadnym gustom. smile.gif