Skocz do zawartości

Neostrada I Dziwne Rozłączanie...


Peres

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od jakiegoś czasu zaczęły się dziać dziwne rzeczy. Mianowicie coraz częściej zdarza się, że niespodziewanie ppp0 się rozłącza. I nie chce się ponownie połączyć, dopóki nie odłączę i podłączę ponownie modemu.

 

Odpowiedni fragment /var/log/messages:

Jan 14 11:12:26 peres pppd[6642]: No response to 2 echo-requests
Jan 14 11:12:26 peres pppd[6642]: Serial link appears to be disconnected.
Jan 14 11:12:26 peres pppd[6642]: Connect time 28.2 minutes.
Jan 14 11:12:26 peres pppd[6642]: Sent 23452606 bytes, received 36667074 bytes.
Jan 14 11:12:26 peres pppd[6642]: Couldn't increase MTU to 1500. Using 1492
Jan 14 11:12:26 peres pppd[6642]: Couldn't increase MRU to 1500. Using 1492
Jan 14 11:12:32 peres pppd[6642]: Connection terminated.
Jan 14 11:12:32 peres pppd[6642]: Modem hangup
Jan 14 11:12:32 peres pppd[6642]: Exit.
Jan 14 11:12:32 peres adsl-connect: ADSL connection lost; attempting re-connection.
Jan 14 11:12:38 peres pppd[7825]: Plugin pppoatm.so loaded.
Jan 14 11:12:38 peres pppd[7825]: PPPoATM plugin_init
Jan 14 11:12:38 peres pppd[7825]: PPPoATM setdevname_pppoatm - SUCCESS:0.35
Jan 14 11:12:38 peres pppd[7825]: pppd 2.4.3 started by root, uid 0
Jan 14 11:12:38 peres pppd[7825]: Using interface ppp0
Jan 14 11:12:38 peres pppd[7825]: Connect: ppp0 <--> 0.35
Jan 14 11:12:38 peres pppd[7825]: Couldn't increase MTU to 1500. Using 1492
Jan 14 11:12:38 peres pppd[7825]: Couldn't increase MRU to 1500. Using 1492

I po jakimś czasie powtarzających się bzdet:

Jan 14 11:15:02 peres pppd[8098]: LCP: timeout sending Config-Requests
Jan 14 11:15:02 peres pppd[8098]: Connection terminated.
Jan 14 11:15:02 peres pppd[8098]: connect(0.35): Address already in use
Jan 14 11:15:02 peres pppd[8098]: Exit.

Jajco: 2.6.15-mm1 własnej kompilacji

pppd: 2.4.3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń pod 0800-102-102, powiedz co myślisz o nich i o wszystkich żabojadach, powiedz że jak się niepoprawi to potraktujesz takie działanie jako wypowiedzenie umowy, ponieważ w umowie masz usługę dostępną 24 godziny na dobę, po połowie godziny zacznie działać bez problemu, na 3 miesiące masz pewną niezawodność!

 

Nie proponuje grzecznych prób rozmów, zazwyczaj to w przypadku France Telecon nie skutkuje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, podzielam zdanie wklaczynskiego, pamiętam moją przygodę z nimi... Teraz jestem szczęśliwym posiadaczem D-Linka DSL-G604T i nie muszę już korzystać z tego ich Speedtoucha (chociaż z nim było jeszcze znośnie, jak miałem na początku Sagema to non-stop zrywało). Z tym D-Linkiem jest tylko jeden problem... otóż konfiguracja Access Listy MAC adresów działa mi poprawnie tylko w IE, a pod tym nie będę konfigurował smile.gif Obecnie jestem na drodze korespondencji z D-Linkiem, najwyżej będę konfigurował przez telnet wink.gif

 

A powracając do tematu, jak używałem jeszcze nie tak dawno Speedtoucha (z w pewnym stopniu "konieczności" był na winshicie) to zdarzały się identyczne sytuacje- rozłączał i bez wyjęcia i ponownego podłączenia kabla USB nie dało się ponownie nawiązać połączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...