jaro33 Napisano Luty 9, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Luty 9, 2006 Było tak działało pięknie ... Ale przy konfiguracji sieci źle wpisałem nazwę hosta w DNS kilkakrotnie wyświetlał się komunikat przy reboot Nie można odnaleźć adresu internetowego kom-11 Usunięcie tego problemu może być możliwe przez dodanie kom-11 do pliku /etc/hosts Działa KDE a w Gnome nie ma ikon na paskach nawet po przez konfigurację pasków dodawałem z palca ale nic nie było widoczne. Nie wiem ale pozwoliłem Firefox na zainstalowania flesza ... (Może to narobiło błędów )? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Luty 9, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Luty 9, 2006 Ale przy konfiguracji sieci źle wpisałem nazwę hosta w DNSmusiało być coś jeszcze - błedny DNS to nie dramat, zmieniasz i po kłopocie. Nie wiem ale pozwoliłem Firefox na zainstalowania flesza ... (Może to narobiło błędów )?Nie sądzę, większość z nas pewnie na to pozwoliła o ile ma linuksa do zastosowań domowych a nie jako serwer. Pozdr, W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro33 Napisano Luty 9, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 9, 2006 Nie sądzę, większość z nas pewnie na to pozwoliła o ile ma linuksa do zastosowań domowych a nie jako serwer. wiecej akcji nie pamiętam ale co zrobić by przywrucić GNOME oczywiście proszę o najłatwiejsze podpowiedzi (najprostsze) Myślę żeby przeinstalować GNOME ale nie wiem od czego zacząć ? Chyba że można to naprawić Komp pracuje jako klijent (stacja robocza-desktop) Narka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Luty 9, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Luty 9, 2006 Załóż innego użytkownika i sprawdź czy problem dotyczy wszystkich profili czy tylko tego konkretnego, na którym pracujesz. Jeśli na innym użytkowniku wszystko jest OK, to nie ma potrzeby przeinstalowania Gnome. Usuń z katalogu domowego tego użytkownika podkatalogi konfiguracyjne Gnome (.gnome*, .gnome2* i chyba jeszcze wszystkie .gconf*, ale tego nie jestem na 100% pewien). Po ponownym zalogowaniu w Gnome użytkownik dostanie domyślne ustawienia (paski zadań, ikony itp). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro33 Napisano Luty 9, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 9, 2006 Załóż innego użytkownika i sprawdź czy problem dotyczy wszystkich profili Dobry pomusł z tym innym użytkownikiem ZADZIAŁAŁO Wszystko chodzi tylko zaobserwowałem kilka błędów 1) przy zamykaniu systemu błąd .....zawiodło .... NFS 2) w tray wyświetla się komunikat : "Red Hat Network Alert Notification Tool 2.1.17 ========================================= usunięcie tego złego użytkownika CHYBA ? nie mogę bo instalowałem sterowniki do wifi w http://forum.fedora.pl/index.php?showtopic=9212 (dzięki forum to zrobiłem - może ktoś dopracuje i przypnie? ) ========================================== Pracować można ale .. może podpowieć jak się pozbyć tych alertów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Luty 9, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Luty 9, 2006 Śmiem wątpić żebyś mógł to zrobić jako zwykły user Chyba nie pracowałeś cały czas jako root? TEGO użytkownika i jego "domku" raczej bym nie usuwał Nawet zdecydowanie bym nie usuwał Poczytaj trochę podstaw linuksa, to Ci może wiele wyjaśnić. Te kawałki o błędach NFS to w domowym użytku możesz po prostu olać. Najlepiej wyłączyć serwis. Są do tego programy narzędziowe, które będą w sam raz dla mało doświadczonej osoby, która przesiadła się z windowsa najlepszy w tym przypadku jest chyba "serviceconf" (ktoś mi tu niedawno uwagę zwracał na to ) - wystarczy odhaczyć opcję w okienku Pozdr, W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro33 Napisano Luty 9, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 9, 2006 Te kawałki o błędach NFS to w domowym użytku możesz po prostu olać. Najlepiej wyłączyć serwis. Są do tego programy narzędziowe, które będą w sam raz dla mało doświadczonej osoby, która przesiadła się z windowsa najlepszy w tym przypadku jest chyba "serviceconf" (ktoś mi tu niedawno uwagę zwracał na to ) - wystarczy odhaczyć opcję w okienku Pozdr, W. Dzięki wielkie "serviceconf" tym się później zajmę Śmiem wątpić żebyś mógł to zrobić jako zwykły user Chyba nie pracowałeś cały czas jako root? nie ! tylko w konsoli dawałem su - ale katalog został w home tamtego usera (może bo nie zabardzo jeszcze wszystko wiem sterowniki poszły gdzieś do systemu ale został folder w tym złym user zakreślony tak samo jak root ) Nawet zdecydowanie bym nie usuwał tak też myślałem - teraz wiem na 100% Narka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Luty 9, 2006 Zgłoszenie Share Napisano Luty 9, 2006 Sterowniki na pewno nie zostały zainstalowane w katalogu domowym "złego" usera. Skąd root (su - ) miałby wiedzieć w katalogu którego usera instalować. Chyba, że jakoś masz możliwość wskazania ścieżki - nie mam wifi i nie czytałem posta, który podałeś. Kieruję się ogólnymi zasadami obowiązującymi w systemie. Zresztą możesz sprawdzić czy wifi działa z tego nowego usera. Jeśli tak, to możesz katalog i samego "złego" usera usunąć (może najpierw jakiś backup gdzies na dysk np. tar czvf backup_katalogu.tar.gz <katalog "złego" usera>) Jeśli nadal działa z nowego, to znaczy, że na pewno nic nie instalowało się na "złym" - może z wyjątkiem jakichś specyficznych ustawień użytkownika, ale to możesz powtórzycć na nowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro33 Napisano Luty 10, 2006 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 10, 2006 Usuń z katalogu domowego tego użytkownika podkatalogi konfiguracyjne Gnome (.gnome*, .gnome2* i chyba jeszcze wszystkie .gconf*, ale tego nie jestem na 100% pewien). Po ponownym zalogowaniu w Gnome użytkownik dostanie domyślne ustawienia (paski zadań, ikony itp). Ta rada też działa ale usunełem tylko /home/user_zly/.gnome2 i zadziałało Narka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się