Skocz do zawartości

Update Php


AQQry

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Poszukuję jakieś instrukcji jak przeprowadzić update PHP.

 

Chcę przeprowadzić taki update na moim serwerze z wersji 5.0.2 > 5.2.4

 

System na jakim jestem do Fedora.

 

Będę zobowiązany za jakąś literaturę, bądź krótki opis.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za odzew, jednak zapomniałem napisać że jestem zielony w tym jak trawa na wiosnę :|

 

[root@ns300071 ~]# yum update php*
Setting up Update Process
Setting up repositories
updates-released          100% |=========================|  951 B    00:00
extras                    100% |=========================| 1.1 kB    00:00
base                      100% |=========================| 1.1 kB    00:00
Reading repository metadata in from local files
Could not find update match for php-5.2.4.tar.bz2
No Packages marked for Update/Obsoletion
[root@ns300071 ~]#

 

Otrzymałem oto taką odpowiedz... którą nie do końca rozumiem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniales nam powiedziec jeszcze ktora to Fedora... bo sadzac po repozytoriach to wyglada na jakas staroc?...

 

Natomiast sadzac po wersji php ktora aktualnie posiadasz w systemie, tez nie sposob tego stwierdzic... ;)

 

FC3 distro-> php-4.3.9-3, updates-> php-4.3.11-2

FC4 distro-> php-5.0.4-10, updates-> php-5.0.4-10

FC5 distro-> php-5.1.2-5, updates-> php-5.1.6-1

FC6 distro-> php-5.1.6-3, updates-> php-5.1.6-3

F7 distro-> php-5.2.2-3, updates-> php-5.2.4-1

 

Czyzbys mial php instalowane ze zrodel a nie z pakietu?

Jesli tak, to niestety musisz sie zabrac za ten update troche inaczej...

 

Pokaz

uname -r
rpm -qa php* | sort

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam takie coś:

 

Wersja psa v8.2.1_build82070918.10 os_FedoraCore 4

SYSTEM Linux 2.6.18.1-xxxx-grs-ipv4-32

 

Jak sie można domyślić php miałem na serwerze już zainstalowany gdy go otrzymałem (serwer w ovh)