Skocz do zawartości

Nvidia Sterowniki

darek015

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem ze sterownikami do n vidii, a dokładniej rzecz biorąc... zainstalowałem sterowniki "yum install kmod-nvidia" wszystko poszlo dobrze.... w zakładce system pojawił mi się opcje NVIDIA Display Settings... Ale podczas startu systemu w oknie zaraz przed wpisaniem loginu pisze mi:

checking for nvidia kernel module FAILD

nvidia.ko module for kernel 2.6.17-1.2187_FC5 not founud

Podejrzewam ze trzeba skompilować jądro... tyle ze jestem początkujący i jadro sciagnołem w rpm`ie a z eczna kompilacją może być problem.

HELP PLEASE????

Podejrzewam ze trzeba skompilowac jadro... tyle ze jestem poczatkujacy
Nic nie kompiluj. Wiem, ze kazdy poczatkujacy uwaza, ze wlasnoreczne skompilowanie jajka wynosi go na wyzszy poziom zaawansowania (tez tak mialem ;)), ale to bujda :D. Jak dopiero startujesz to na pewno wystarczy Ci jadro z repozytoriów. Pokaz wyjscie polecenia, które podal swiatex. Pewnie tu lezy problem albo sciagnij jeszcze kernel-devel

Aha, jesli masz podlaczenie do sieci to raczej stosuj yum install <jakis pakiet> niz instalacje sciagnietych pakietów RPM. Poczytaj http://wiki.fedora.pl/Administracja/Yum

[Edit] Masz trzy kernele, wiec zgaduje, ze nie korzystasz z yuma (zachowuje domyslnie najnowszy i jeden porzedni). Dlaczego? Jak z dostepem do netu u Ciebie?

[Edit] Masz trzy kernele, więc zgaduję, że nie korzystasz z yuma (zachowuje domyslnie najnowszy i jeden porzedni). Dlaczego? Jak z dostepem do netu u Ciebie?

Tak, mam neta...

A te trzy jądra to prawdopodobnie dlatego, iż żeby zainstalować neta potzeebowałem skompilować jądro w związku zze sterownikami do karty sieciowej (WL-8305 ,ndiswrqpper).

a dlaczego używasz ten starszy? masz zainstalowany kernel-2.6.18-1.2200.fc5.i686.rpm

i jego powinieneś używać ponieważ on jest nowszy i ma załatane błedy