Skocz do zawartości

Nowicjusz Ma Problem


Bishop_1

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry-witam wszystkich.

Z góry zaznaczam że jestem nowicjuszem więc prosiłbym o odrobinę zrozumienia i pobłażliwości ;)

 

Ciekaw jestem czy ktoś wie co to za problem i jak go rozwiązać(sprawdziłem forum w poszukiwaniu odpowiedzi ale po 45 minutach wymiękłem-nie jestem w stanie znaleźć podobnego topicu z odpowiedzią na zadane zagadnienie)a wygląda to mniej więcej tak:

Instalacja Fedory zakończona pomyślenie

Uruchamianie udev:_

 

No i tu mi się komp zawiesza(ściśle rzecz ujmując-za 2 razem bo przy 1 uruchomieniu wszystko było cacy).Czy ktoś wie czemu tak się dzieje i jak temu zaradzić?Z góry dziękuję za pomoc!

 

P.S.Aha i jeszcze jedno-jeśli będziecie szczerze chcieli mi poóc to proszę-piszcie jak do młotka(w stylu kliknij to,napisz to itd.)-widziecie JA NIGDY NIE UŻYWAŁEM INNEGO SYSTEMU OPERACYJNEGO NIŻ WIN-a teraz muszę zacząć uzuywać fedory(wersja 5) co jest trochę ciężkie dla mnie(chociaż z tego co się orientuję to i tak daleko zaszedłem bez żadnych błędów :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...teraz muszę zacząć uzuywać fedory(wersja 5) co jest trochę ciężkie dla mnie(chociaż z tego co się orientuję to i tak daleko zaszedłem bez żadnych błędów :P )
A dlaczego zaczynasz od FC5? Skoro to dopiero poczatek to radze jednak przeinstalowac wszystko na nowo i zainstalowac FC6. Wiekszosc z nas przeszla na ostatnia wersje i czasami moze byc ciezko znalesc rozwiazanie bez mozliwosci przetestowania na wersji 5, nie wspominajac juz nawet o tym, ze o FC5 i klopotach typowych dla niej juz powoli zapominamy (a przynajmniej ja) ;)

 

Co do Twojego pytania - to jak dlugo czekales na uruchomienie udev?

Zdaza sie, ze trwa to - zwlaszcza na poczatku uzytkowania systemu - do kilku(nastu) minut...

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z góry zastrzegam, że tylko zgaduję, ale z wypowiedzi exbrosa i Ponurego wynika mi, że trzeba: