skv4r Napisano Sierpień 29, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 29, 2004 Jestem nowy w (_linuxie_ → Linuksie) ORT ale zadowolony hehe:) i mam takie pytanko: jak sie robi paski na gorze pulpitu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mynus Napisano Sierpień 29, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 29, 2004 a masz KDE czy Gnome? w KDE prawy klawisz myszki na pasku -konfiguracja panelu i wybierasz by był na górze :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skv4r Napisano Sierpień 29, 2004 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 29, 2004 mam gnome Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ponury Napisano Sierpień 29, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 29, 2004 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale naciśnij środkowy klawisz myszy na pasek i przeciągnij na górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skv4r Napisano Sierpień 29, 2004 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 29, 2004 tzn dokladnie to chodzi mi o to jak zrobic taki ladny pasek jaki mozna spotkac na zdjeciach ze zmodyfikowanym wygladem gnome. chyba nie pokrecilem zabardzo hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _PaT Napisano Sierpień 29, 2004 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 29, 2004 Nie wiem dokładnie o co Ci chodzi... Jeśli chcesz dodatkowy pasek to na głównym naciśnij prawy klawisz myszy i wybierz Nowy Panel. Być może zaobaczyłeś jakiś ładny pasek na screenie Gnome'a z preinstalowanym Gdesklets - właśnie tym programikiem się zainteresuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skv4r Napisano Sierpień 29, 2004 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 29, 2004 _PaT masz racje to bylo to. noi zaintersowalem sie tym programikiem tylko ze instalacja sprawia mi problemy:( jakas pomoc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...