Skocz do zawartości

Quake3 Could Not Load Opengl Subsystem


Strzelcu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Odpalam Quake 3 a wywala mi taki błąd. Szukałem odpowiednich pakietów z tymi wtyczkami, ale niestety nie umiem znaleźć. Mam zainstalowane sterowniki kmod-nvidia. System Fedora Core 7 x86_64. Nie wiem czy problem nie tkwi w strukturze wtyczek x86_64, ale mimo wszystko i tak nie umiem sobie poradzić. Może ktoś wie jaki pakiet załatwi mój problem?

 

[strzelcu@localhost ~]$ quake3

Q3 1.11 linux-i386 Nov 24 1999

----- FS_Startup -----

Current search path:

/home/strzelcu/.q3a/baseq3

./baseq3/pak0.pk3 (3539 files)

./baseq3

 

----------------------

execing default.cfg

execing q3config.cfg

couldn't exec autoexec.cfg

----- Client Initialization -----

----- Initializing Renderer ----

-------------------------------

----- Client Initialization Complete -----

--- Common Initialization Complete ---

Opening IP socket: localhost:27960

Hostname: localhost.localdomain

Alias: localhost

IP: 127.0.0.1

----- R_Init -----

...loading libGL.so: QGL_Init: Can't load libGL.so from /etc/ld.so.conf or current dir: /usr/local/games/quake3/libGL.so: cannot open shared object file: No such file or directory

failed

...loading libMesaVoodooGL.so: QGL_Init: Can't load libMesaVoodooGL.so from /etc/ld.so.conf or current dir: /usr/local/games/quake3/libMesaVoodooGL.so: cannot open shared object file: No such file or directory

failed

----- CL_Shutdown -----

RE_Shutdown( 1 )

-----------------------

----- CL_Shutdown -----

-----------------------

Error: GLimp_Init() - could not load OpenGL subsystem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...