jagry Napisano Luty 4, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Luty 4, 2008 Witam Jestem początkującym użytkownikiem Linux. Mam problem z instalacją i konfiguracją karty WiFi PRISM 802.11g Adapter (3886) w laptopie Fujitsu Siemens Amilo Pro V7010. Zainstalowałem Fedora 8, ale w poprzednich wersjach Fedory i w Auroxie działo się dokładnie tak samo. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InIrudeBwoy Napisano Luty 4, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Luty 4, 2008 Co to za chipset jest? Pokaż co wyświetla lspci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maskaz Napisano Luty 4, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Luty 4, 2008 Twoj Wifi adapter to najprawdopodobniej "Conexant PRISM GT 802.11b/g Wireless LAN" (Intersil ISL3886 (Prism Xbow/Javelin) 54g Inbuilt Wireless Adapter) Znajdz plyte (lub w sieci) ze sterownikami do Xp i sprobuj uruchomic go za pomoca ndiswrapper'a. How to poszukaj w necie. Dasz rade. Cheers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagry Napisano Luty 6, 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 6, 2008 Twoj Wifi adapter to najprawdopodobniej "Conexant PRISM GT 802.11b/g Wireless LAN" (Intersil ISL3886 (Prism Xbow/Javelin) 54g Inbuilt Wireless Adapter) Znajdz plyte (lub w sieci) ze sterownikami do Xp i sprobuj uruchomic go za pomoca ndiswrapper'a. How to poszukaj w necie. Dasz rade. Cheers No tak, ale jak wejdę w ustawienie sieci to pokazuje mi tę kartę jakby ją widział, ale po ustawieniu IP, bramy i DNS ciągle podaje mi komunikat, że nie może się połączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...