morsztyn Napisano Marzec 13, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 13, 2008 Witajcie. Na wstepie zaznaczam, ze jestem laikiem jezeli chodzi o wszelkie dystrubucje Linuksa, ale mam juz dosyc ciaglej awaryjnosci produktu panow z Redmond. Zainstalowalem sobie niedawno Fedore 8 i mam problem z konfiguracja sieci. Internet mam dostarczany droga radiowa - od anteny kierunkowej biegnie przewod koncentryczny do karty bezprzewodowej. Adresy sa nadawane statycznie, oto jak wygląda moja konfiguracja (wlan0): IP: 192.168.30.1 Submask: 255.255.255.0 Gateway: 192.168.30.1 DNS 1: 212.160.102.2 DNS 2: 194.204.159.1 Uslugodawca internetowy stosuje jedynie filtracje MACow. Dodam, ze posiadam jeszcze jedna karte, tym razem Ethernet (eth0) - nie jest mi ona potrzebna do laczenia z netem. Interesuje mnie jedynie jak skonfigurowac te pierwsza (wlan0) aby uzyskac polaczenie ze swiatem zewnetrznym:) Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki, gdyz moja wiedza w tym temacie jest znikoma:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InIrudeBwoy Napisano Marzec 13, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Marzec 13, 2008 Pozostaje więc skorzystanie z graficznego narzędzia do konfiguracji sieci. W nim możesz stworzyć swoją kartę a potem ją skonfigurować. Oczywiście jeśli jest ona poprawnie zainstalowana. /sbin/iwconfig prawdę Ci powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...