remigius Napisano Kwiecień 5, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 5, 2008 Witam wszystkich Mam dość uciążliwy problem (zastrzegam od razu, że jestem początkującym użytkownikiem (_linuxa_ → Linuksa) ORT). Otóż chodzi o to, że nie mogę połączyć się bezprzewodowo z internetem (Pracyuję na laptopie Toshiba A210 -11b) . Po wpisaniu polecenia: [root@localhost ~]# lspci | grep Atheros 14:00.0 Ethernet controller: Atheros Communications, Inc. AR5006EG 802.11 b/g Wireless PCI Express Adapter (rev 01) [root@localhost ~]# ,karta widoczna jest jako AR5006EG. Patrzyłem czy madwifi jest z nią kompatybilne, no i wydaje mi się, że tak: http://madwifi.org/wiki/Compatibility/Atheros Po instalacji madwifi (według insrtukcji w pliku INSTALL) niestety sieć dalej mi nie działa. Nie wiem co dalej robić. Pomocy!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanji Napisano Kwiecień 5, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 5, 2008 http://madwifi.org/wiki/UserDocs/FirstTimeHowTo Zakładam, że tu nie byłeś. Sama instalacja nie wystarczy, trzeba jeszcze skonfigurować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thof Napisano Kwiecień 5, 2008 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 5, 2008 Po instalacji madwifi (według insrtukcji w pliku INSTALL) niestety sieć dalej mi nie działa. Nie wiem co dalej robić. Pomocy!!Kompilowałeś madwifi? Sam nie używam, ale wydaje mi się, że w repo jest paczka, a to zaoszczędzi Ci problemów w przyszłości. Co do samej konfiguracji to jak podał sanji, ładujesz moduł, a potem według uznania, najlepiej NetworkManagerem, albo czymś podobnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...